No Man's Sky otrzyma w lipcu tryb wieloosobowy

Małgorzata Trzyna
2018/05/18 16:40

Aktualizacja Next pozwoli na wspólną eksplorację, walkę i budowanie baz.

No Man's Sky otrzyma w lipcu tryb wieloosobowy

Pod koniec marca Hello Games ogłosiło, że przygotowuje kolejną, dużą aktualizację No Man's Sky, nazwaną Next. Podczas transmisji Inside Xbox, Sean Murray potwierdził, że w grze znajdzie się wreszcie funkcja, o którą wielu graczy dopominało się już w dniu premiery - tryb wieloosobowy. Na razie gracze mogą widzieć siebie wzajemnie jako lśniące kule (choć bez możliwości interakcji). Po aktualizacji będzie można połączyć siły ze znajomymi, by wspólnie eksplorować, walczyć i budować bazy (od małych kryjówek po skomplikowane kolonie) - albo żerować na innych, starając się przetrwać. Będzie też można napotkać na swej drodze nieznajomych. Testy trybu wieloosobowego trwały pół roku. Na razie nie podano innych informacji o aktualizacji.

GramTV przedstawia:

Next zostanie udostępnione 24 lipca. W tym samym dniu gra ma trafić na Xboksa One. Gra w wersji na Xboksa One będzie zawierać wszystkie duże aktualizacje: Foundation, Pathfinder, Atlas Rises i Next, a także wiele mniejszych łatek.

Komentarze
11
Usunięty
Usunięty
19/05/2018 17:18
TigerXP napisał:

Ale oni nie poprawiają po kimś. Poprawiają po sobie. Dodają coś, co miało być dodane dwa lata temu na premierę. I mamy im jeszcze dziękować? 

To tak jakby majster przytulił by kasę za dom który miał zbudować do końca 2016, ale zbudował tylko jedno piętro. Drugie zbudował w 2018 i ja mam mu dziękować i się z tego jeszcze cieszyć? No sorry, ale nie ogarniam takiego myślenia. 

A więc zjawisko pokory u twórców gier jest aż tak powszechne? Bo jakoś nie zauważyłem. Zazwyczaj gdy gra wychodzi i jest słaba to taka pozostaje. Ale No Mans sky pomimo tego jakim bublem było na początku, teraz jest całkiem niezłą grą. Co więcej, nadal ma być wspierana darmowymi aktualizacjami(póki co) więc ciesze się, że do gry jeszcze nie raz wrócę, by móc doświadczać nowych elementów. I szczerze? Pomimo intencji twórców, tego jak od początku miała gra wyglądać, a jak rzeczywiście wygląda, ja jestem zadowolony. Bo o ile npców w grze nie brak to jednak czuć taką samotność. I fajnie. Przez 60 ponad godzin tułam się sam po kosmosie, nawet fauny na mojej planecie nie ma. A kto wie, niedługo w końcu może spotkam jakąś prawdziwą żywą duszę. W tego typu grach fajna jest ekspansywność jej wydawania. Twórcom może to jeszcze wyjdzie na dobre. Życzę im teraz jak najlepszej sprzedaży. Zaliczyli wtopę, ale próbują się zrehabilitować. Nie ważne, że to ich gra, mało który twórca czuje odpowiedzialność za wydawanie bubla, już nie mówiąc o próbach odzyskania zaufania graczy. 

Headbangerr
Gramowicz
19/05/2018 15:21

Sensowne multi to chyba jedyny zabieg, który może jeszcze ten tytuł uratować. Nie widzę też powodu, dlaczego "branża" miałaby się staczać przez ludzi, którzy to "łykną". Zwłaszcza, jeśli gra się do tej pory średnio sprzedawała, a po gruntownym remoncie zaczęłaby się sprzedawać lepiej. Powiedzmy też sobie szczerze: jeśli No Man's Sky zacznie być wreszcie tytułem grywalnym i przyjemnym, to mam go sobie odmówić, bo jestem już obrażony na twórców do końca świata i jeden dzień dłużej?

TobiAlex
Gramowicz
19/05/2018 13:47

Tak jak napisał inny kolega- inni producenci dawno by grę olali, jak np. EA Andromedę. I to przez takich branża się stacza. A stacza się głównie przez "graczy" płaczków - vide dalej np. Andromeda. Grę kupiłem, podobała mi się... i tyle. Dodatków nie dostanę, bo "gracze" płaczki (KTÓRZY NAWET GRY NIE WIDZIELI NA OCZY!!! O KUPOWANIU NAWET NIE WSPOMNĘ!) zhejtowali grę jak się tylko dało. Kto został pokrzywdzony? Gracz, który grę kupił...




Trwa Wczytywanie