Premiera Gravel przesunięta na początek 2018 roku

Małgorzata Trzyna
2017/07/14 18:45
1
0

Milestone udostępniło pierwsze wideo z serii Dev Diary, na którym twórcy opowiadają, w jaki sposób wykorzystują Unreal Engine.

Premiera Gravel przesunięta na początek 2018 roku

Gravel - gra skupiająca się na off-roadowych wyścigach, opracowywana przez studio Milestone (twórców serii MotoGP, MXGP RIDE czy WRC), pierwotnie miała ukazać się latem na PC, PS4 i Xboksie One. Jednak - jak czytamy na stronie PlayStation Blog - gra zadebiutuje dopiero na początku roku 2018. Tymczasem zespół zaprasza do wizyty w swym biurze:

GramTV przedstawia:

- Dziś zabierzemy wam pięć minut, by pokazać niesamowite lokacje, jakie nasi artyści przygotowują, wykorzystując Unreal Engine. Chcemy wam opowiedzieć także o warstwie audio i pokazać, jak niebo i oświetlenie zmieniają świat. [...]. Zapraszamy do obejrzenia pierwszego Dev Diary. Koniecznie dołączcie do nas w off-roadowych wyścigach na początku 2018 roku. W nadchodzących miesiącach ujawnimy kolejne informacje!

Milestone podkreśliło, że niedawna przesiadka na Unreal Engine pozwoliła opracować na nowo wiele innych aspektów gry, a poniższe wideo pokazuje, czym studio zajmowało się w ciągu kilku ostatnich miesięcy, pokazując m.in., jak wygląda odtwarzanie terenu za pomocą satelity, a następnie formowanie i upiększanie cyfrowej wersji świata. Co ciekawe, Unreal Engine potrafi odróżnić każdą użytą teksturę i sprawić, że przejeżdżający po niej samochód odpowiednio będzie się zachowywać do rodzaju podłoża:

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
15/07/2017 13:49

Lepiej by sony pomyslalo o jakims nowym Motorstormie