Felieton

Mass Effect: Andromeda największą grą w historii BioWare'u

Patryk Purczyński, 24 listopada 2016 19:26 11

BioWare przy produkcji Mass Effect: Andromedy idzie na całość. - Wiele rzeczy doda głębi głównej ścieżce - deklarują twórcy.

- To największa gra, jaką kiedykolwiek tworzyliśmy pod względem liczby części zawartości - mówi Mike Gamble, producent Mass Effect: Andromedy. - Są spotkania związane z walką, z zagadkami logicznymi, z narracją. Wiele rzeczy doda głębi głównej ścieżce - zapewnia. Każda ze stref w grze ma nam zapaść głęboko w pamięć, nawet jeśli niektóre planety nie mają nic wspólnego z głównym wątkiem.

Powrócą misje lojalnościowe znane z Mass Effect 2. Będą one oczywiście opcjonalne, ale pozwolą lepiej poznać postacie drugoplanowe. Głębi nadadzą ponadto starcia poniędzy wrażymi frakcjami. Skanowanie planety pozwoli natomiast lepiej poznać graczowi otaczający go świat. - Jesteś w nowej galaktyce. Jest tu mnóstwo rzeczy, o których nie masz bladego pojęcia. Skaner jest sposobem na uchwycenie tego, co znajduje się w danym środowisku, przesłanie informacji do analizy i odnalezienie wskazówek - tłumaczy producent Fabrice Condominas.

Przypomnijmy, że w przyszłym tygodniu zaprezentowany zostanie gameplay z Mass Effect: Andromedy.

Anthem otrzyma spory patch na premierę
Bug w Anthem pozwala niskopoziomowym graczom przeskoczyć do finalnej misji
Usługa Origin Access wzbogacona o 8 nowych gier
Anthem - EA ujawnia szczegóły pierwszego rozszerzenia
najnowsze