Felieton

Pierwszy popremierowy patch do No Man's Sky już dostępny

Małgorzata Trzyna, 19 sierpnia 2016 17:05 3

Wydanie patcha oznacza m.in. wsparcie dla większej liczby konfiguracji sprzętowych PC, zwiększenie liczby klatek na sekundę i poprawienie stabilności.

Premiera No Man's Sky nie obyła się bez zgrzytów. Część graczy nie miała zbyt dużych powodów do skarg, inni borykali się z takimi problemami, jak optymalizacja i zbyt mała liczba klatek na sekundę czy zawieszanie się gry. Choć - jak podaje Sean Murray z Hello Games - mniej niż 1% graczy zgłosiło się do pomocy technicznej, nadal jest to bardzo duża liczba. Zespół obiecał rozwiązać około 70% problemów w tym tygodniu. Co prawda nie ma listy zmian wprowadzonych w najnowszym patchu, ale powinny one być podobne do wersji beta. Jak wyjaśnia Sean Murray:

- Dodaliśmy wsparcie dla większej liczby konfiguracji sprzętowych PC, poprawiliśmy liczbę klatek na sekundę w przypadku słabszych sprzętów. Na PS4 poprawiliśmy stabilność i wiele więcej.

AKTUALIZACJA: listę wprowadzonych zmian można znaleźć tutaj.

Pomijając kwestie techniczne, czy warto sięgnąć po No Man's Sky? Przekonajcie się, czytając recenzję Adama Berlika, który wystawił grze ocenę 7/10.

Aktualizacja Sekiro: Shadows Die Twice zmniejsza koszt niektórych umiejętności i narzędzi
Cuphead — przerywniki filmowe i polska wersja językowa w najnowszej aktualizacji gry
EA komentuje przebieg prac nad Command & Conquer Remastered
Nintendo Switch otrzymało aktualizację 8.0.0 z funkcją przenoszenia danych zapisu między konsolami
najnowsze