Kampania w Battlefield Hardline mniej liniowa, bardziej taktyczna

Patryk Purczyński
2014/06/20 10:18

Ian Milham opowiada o pomyśle Visceral Games na tryb dla jednego gracza w Battlefield Hardline. Różni się on od tego, co w przeszłości w swoich produkcjach oferowało DICE.

Kampania w Battlefield Hardline mniej liniowa, bardziej taktyczna

- Sądzę, że każdy, kto nas zna, wie, że tryb single-player jest bliski naszym sercom - mówi Ian Milhan, dyrektor kreatywny Battlefield Hardline. - Wcześniej nieźle nam to wychodziło, a w przypadku naszego nowego projektu, mamy kilka interesujących pomysłów. W kampanii ważne jest dla nas to, by nie tworzyć rollercoastera z jedną, liniową ścieżką, co mogliśmy obserwować w przeszłości - podkreśla.

- Nam zależy na zaoferowaniu użytkownikom wyboru, możliwości podejmowania taktycznych decyzji; rzeczy do zrobienia poza zabiciem wszystkich. W przypadku policjantów nie do końca tak to przecież wygląda - dodaje Milham. W innym wywiadzie Battlefield Hardline nazywa z kolei czymś na wzór "telewizyjnej produkcji policyjnej, a nie realistycznej symulacji".

GramTV przedstawia:

- Nasza opowieść jest bardziej jak serial Justified, coś w tym stylu. Całkowicie fikcyjna i oparta na kreacji bohaterów - dopowiada dyrektor kreatywny Battlefield Hardline.

Przypomnijmy, że gra weszła właśnie w otwartą betę na PC. Na PS4 przedłużono z kolei testy o tydzień.

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
23/06/2014 00:03

Ha... haha... hahahahahahaaaahahhaaahaaa.Nie widze tego.

Usunięty
Usunięty
23/06/2014 00:03

Ha... haha... hahahahahahaaaahahhaaahaaa.Nie widze tego.

Usunięty
Usunięty
22/06/2014 12:16

A mi ta gra bardzo przypadła do gustu, spędziłem już trochę godzin na becie i widać delikatne niedociągnięcia ale gry nie kupie. Dlaczego? Bo mimo to, że uważam ją za bardzo fajną to powinna ukazać się jako jakiś DLC do BF4, który by kosztował 50 a nie 150zł. Ta gra oferuje za mało aby wydawać na nią tyle kasy.




Trwa Wczytywanie