Podsumowanie tygodnia #68

Patryk Purczyński
2014/03/23 19:00
0
0

Przypominamy najważniejsze informacje z minionego tygodnia. Żebyście zawsze byli na bieżąco.

Poniedziałek

Poniedziałek, Podsumowanie tygodnia #68

Watch Dogs z bogatszą zawartością dzięki przełożeniu premiery - prace nie tylko nad jakością.

Dark Souls II ukończone w dwie godziny - można? Można!

Chcesz ukończyć Watch Dogs w stu proc.? Rezerwuj 100 godzin! - wakacje w Chicago.

Dlaczego grafika w Dark Souls II nie wygląda tak, jak na materiałach promocyjnych? - oto jest pytanie.

Wtorek

Wtorek, Podsumowanie tygodnia #68

Są widoki na kontynuację South Park: Kijek Prawdy - zacieracie ręce?

Dom Aukcyjny w Diablo III kończy dziś swe funkcjonowanie - żegnaj.

Deus Ex: The Fall dostępny na Steam - szybciej niż się spodziewaliśmy.

Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes - przegląd ocen. Małe rozczarowanie? - gra niezła, ale krótka.

Od dziś w SimCity można zagrać offline - nareszcie.

Środa

Środa, Podsumowanie tygodnia #68

Sony prezentuje zestaw VR - Project Morpheus - czary-mary.

Będzie hat-trick? EA znów jednym z kandydatów do tytułu najgorszej firmy w USA - czy starania poprawy wizerunku przyniosą efekt?

Twórcy Dark Souls II wyjaśniają, dlaczego oprawa graficzna gry jest gorsza niż oczekiwano - oto jest odpowiedź.

Sacred 3 pojawi się w sierpniu tego roku, jest nowy trailer - miało być lato i jest lato.

Czwartek

Czwartek, Podsumowanie tygodnia #68

Powrót Unreal Tournament? Epic Games rozwiewa wątpliwości - płonne nadzieje.

Niepotwierdzone: EA zapewniło już sobie prawa do wydawania Titanfall 2, gra może trafić na pozostałe platformy - nie dziwota.

Obsidian bierze się za czołgi - poznajcie Armored Warfare - ciekawe, co z tego wyjdzie.

Premierowa łatka inFamous: Second Son dodaje m.in. 19 nowych misji - oby więcej takich łatek!

Piątek

Piątek, Podsumowanie tygodnia #68

Microsoft zapowiada DirectX 12, pierwsze gry wykorzystujące DX12 ukażą się pod koniec 2015 roku - zapnijcie pasy.

Dark Souls II byłoby niegrywalne na konsolach, gdyby nie downgrade grafiki - wyjaśnień ciąg dalszy.

GramTV przedstawia:

"Niech jedzą ciastka!" Assassin’s Creed Unity na pierwszym materiale wideo - będzie rewolucja. Przynajmniej ta francuska.

Sobota

Sobota, Podsumowanie tygodnia #68

Następna gra twórcy serii Bioshock nie będzie liniowa - Ken Levine i jego przemyślenia.

Volition skasowało postapokaliptyczną grę z otwartym światem "Zeus" - tworzenie tej gry byłoby "nieodpowiedzialne".

Nad Wisłą

Nad Wisłą, Podsumowanie tygodnia #68

Nie liczcie na polską wersję językową Destiny - podziękowania dla LEM-u.

Znamy polską datę premiery Xbox One! - i to jest informacja.

CD Projekt zapowiada nową grę na urządzenia mobilne - sęk w tym, że nie ma jeszcze tytułu.

Enemy Front nie trafi na Xboksa One i PlayStation 4 - CI Games twardo trzyma się poprzedniej generacji.

Polska gra Get Even z kampanią na 7-8 godzin - sporo czasu poświęcimy też na dodatkowe rzeczy.

Magia i Miecz - kultowy magazyn o RPG powraca - tego się chyba nie spodziewaliście...

Multimedia

Nowe galerie z tego tygodnia #134

Nowe materiały wideo z tego tygodnia #122

Nasze publikacje

Nasze publikacje, Podsumowanie tygodnia #68

Deadly Puzzles: Toymaker - recenzja

Insurgency - recenzja

Intel Extreme Masters Katowice 2014 - relacja

War of the Vikings - wrażenia z bety

Heroes of the Storm - już graliśmy!

Taśma #26 - Gra o tron w kinach i powrót Ghostbusters!

inFamous: Second Son - recenzja

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!