Dlaczego grafika w Dark Souls II nie wygląda tak, jak na materiałach promocyjnych?

Małgorzata Trzyna
2014/03/17 19:50

Być może już w tym tygodniu Namco Bandai wyjaśni, dlaczego Dark Souls II pod względem graficznym nie prezentuje się najlepiej na konsolach. Wersja, która trafiła do sklepów wypada bardzo słabo w porównaniu z tym, co prezentowano podczas zapowiedzi.

Dynamiczne oświetlenie, konieczność noszenia ze sobą pochodni w niektórych lokacjach, złowieszcze cienie rzucane przez przeciwników, tekstury – to wszystko dobrze prezentowało się podczas zapowiedzi, ale najwyraźniej zaginęło w akcji. Czemu twórcy zdecydowali się na tak drastyczne zmiany? Być może dowiemy się tego już wkrótce. Jeden z użytkowników NegoGAF, jschreier, zapewnił: „przedstawiciel Namco Bandai powiedział mi, że firma pracuje z Japończykami z nadzieją, że w przyszłym tygodniu będą mogli coś zakomunikować”.

GramTV przedstawia:

Nie wiadomo, czy gra w wersji na PC będzie prezentować się tak dobrze, jak powinna, czy może będzie wyglądać równie nieciekawie, jak na konsolach. Jeśli przyczyną pogorszenia jakości były możliwości techniczne konsol, nie ma żadnego powodu, by na PC grafika była gorsza niż ta, którą widzieliśmy na screenach i filmikach.

Komentarze
75
Usunięty
Usunięty
19/03/2014 14:33

Dnia 19.03.2014 o 13:35, Reffan napisał:

Mechanika tej gry bynajmniej nie jest toporna, jest wiele gier które na takie określenie zasługują znacznie bardziej. Na pewno jednak jest specyficzna i po prostu nie wybacza głupich błędów, nagradzając je błyskawiczną śmiercią. Wiadomo że nie każdemu się to spodoba, ale twierdzenie że ta gra (seria) jest słaba jest... słabe.

Ale ja nie twierdzę, że gra jest słaba, da się w to grać / miałem okazję pograć w pierwszy DS / ale mnie odpycha właśnie ta przedpotopowa oprawa graficzna, która nawet na PC jest przeciętna, mechanika też kuleje ale idzie się przyzwyczaić / w przeciwieństwie do starych odsłon TR /.

Usunięty
Usunięty
19/03/2014 13:35
Dnia 19.03.2014 o 13:23, lis_23 napisał:

Ale gra nie jest słaba dlatego, że jest trudna, jest słaba dzięki topornej mechanice, podobnie jak seria " Gothic ", " Risen " czy stare odsłony " Tomb Raidera " - tyle, że Gothic broni się fabułą i klimatem, Risen po trochu też, a DS?

Mechanika tej gry bynajmniej nie jest toporna, jest wiele gier które na takie określenie zasługują znacznie bardziej. Na pewno jednak jest specyficzna i po prostu nie wybacza głupich błędów, nagradzając je błyskawiczną śmiercią. Wiadomo że nie każdemu się to spodoba, ale twierdzenie że ta gra (seria) jest słaba jest... słabe.

Usunięty
Usunięty
19/03/2014 13:23
Dnia 19.03.2014 o 11:47, Kafar napisał:

> Dark Souls I a teraz II to po prostu jedne z najsłabszych > gier jakie widziałem i tyle. Ale to że nie umiesz w to grać nie znaczy że gra jest słaba. Mi za dobrze nie idzie to po prostu nie gram a nie płacze że gra jest toporna i dlatego odnosze porażki.

Ale gra nie jest słaba dlatego, że jest trudna, jest słaba dzięki topornej mechanice, podobnie jak seria " Gothic ", " Risen " czy stare odsłony " Tomb Raidera " - tyle, że Gothic broni się fabułą i klimatem, Risen po trochu też, a DS?grafika może i nie jest najważniejsza ale mamy 2014 rok i nikt nie chce grać / przynajmniej na PC / w techniczny koszmarek wyglądający jak gra z późnego PS2 lub wczesnego PS3.




Trwa Wczytywanie