Kingdom Come: Deliverance - twórcy ujawniają swoje plany na dalszą część zbiórki

Paweł Pochowski
2014/01/30 13:00
6
0

Kampania na Kickstarterze zbliża się obecnie do podwojenia sumy wyznaczonej jako minimum - na ten moment gracze wpłacili już ponad 550 tysięcy funtów.

Kingdom Come: Deliverance - twórcy ujawniają swoje plany na dalszą część zbiórki

Suma ta pozwoliła na sfinansowanie dwóch dodatkowych celów związanych ze ścieżką dźwiękową - w przerywnikach zagra muzyka grana przez orkiestrę symfoniczną, natomiast w grze znajdzie się prawdziwa średniowieczna muzyka zagrana przez czeskich wykonawców. Jeżeli gracze nadal będą tak chętnie sięgać do swoich portfeli, a jest na to spora szansa, bowiem do końca wyznaczonego czasu zostało jeszcze ponad 20 dni, wspierający mogą doczekać się grywalnej żeńskiej postaci, a także nagrania odpowiednich animacji w sesjach motion capture (są to odpowiednio cele w przypadku, gdyby na konto zbiórki wpłaconych zostało 600 oraz 700 tysięcy funtów).

Warhorse Studios zdecydowało się także na nagranie pierwszego z serii filmów ujawniających kulisy produkcji Kingdom Come: Deliverance oraz ważnych szczegółów z nią związanych. W pierwszym odcinku zapowiedziana została także spora niespodzianka, która zostanie ujawniona pod koniec czasu trwania zbiórki. Ponadto twórcy ujawniają spore zainteresowanie grą - za pomocą Kickstartera otrzymali już ponad 7000 wiadomości i pytań. Pomimo iż odpowiedziami na nie zajmują się cztery osoby, jest to za mało, by wszyscy doczekali się wiadomości zwrotnej, za co twórcy szczerze przepraszają. W związku z tym, w jednej z aktualizacji zostało przygotowane FAQ, które porusza najczęściej pojawiające się kwestie.

GramTV przedstawia:

Ponadto w pierwszym filmiku twórcy opowiadają o świecie gry, prezentują gotową mapę, a także kilka lokacji - co więcej, pokazują także jeden ze średniowiecznych zamków, który znajdzie się w gotowej produkcji, a także porównują jego fragmenty z jego wirtualną wersją i omawiają najważniejsze cechy budowli. W następnym filmiku możecie spodziewać się poruszenia tematyki jazdy konno, walki oraz życiu NPC.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
30/01/2014 21:06

Nawet wcześniej nie zdawałem sobie sprawy, jak bardzo mam ochotę na RPGa bez fantasy i całej tej smokogoblinoorkowej otoczki.

sebogothic
Gramowicz
30/01/2014 20:38

Sam nie wiem dlaczego pojawił się mo-cap w celach dodatkowych. Na trailerze przecież widzieliśmy, że takie animacje za pomocą mo-capu robią.

Usunięty
Usunięty
30/01/2014 16:40

Dziwna polityka - najpierw wydadzą kasę na rzępolenie imitujące średniowieczną muzykę(jakby nie mogli dać po prostu podkładu utrzymanego w takim klimacie) a dopiero potem robią motion capture?




Trwa Wczytywanie