Gracze wybrali system walki w Torment: Tides of Numenera

Patryk Purczyński
2013/12/09 12:42

InXile Entertainment wybór systemu walki w Torment: Tides of Numenera pozostawiło graczom. Kto miał zabrać głos w sprawie, już zabrał, a ostateczna decyzja została podjęta.

Gracze wybrali system walki w Torment: Tides of Numenera

Walka w Torment: Tides of Numenera odbywać się będzie w systemie turowym. Decyzję tę inXile Entertainment podjęło po przeprowadzeniu głosowania wśród osób, które wsparły projekt za pośrednictwem Kickstartera. Swoje preferencje twórcom przekazało ok. 20 proc. fundatorów, a obie opcje - tury i czas rzeczywisty z aktywną pauzą - miały niemal tyle samo zwolenników. Minimalnie bardziej popularny okazał się jednak ten pierwszy wariant.

- Sami skłanialiśmy się ku turom, ponieważ wierzymy, że lepiej pasuje on do tego rodzaju taktycznej złożoności, którą zamierzamy wprowadzić w naszym systemie Crisis - tłumaczy Kevin Saunders. - Uważamy, że jest to lepszy wybór dla elementów narracji, jak dialogów z NPC-ami, a także ręcznie robionych sytuacji podczas walki. Nie ma tu przegranych. To tylko część procesu tworzenia RPG-a, którym wszyscy się pasjonujemy. Sądzimy, że taki system przypadnie Wam do gustu, nawet jeśli głosowaliście na czas rzeczywisty z pauzą - dodaje.

GramTV przedstawia:

Komentarze
67
Usunięty
Usunięty
29/12/2013 18:10

[m]

Usunięty
Usunięty
29/12/2013 18:10

[m]

Usunięty
Usunięty
29/12/2013 14:44

[m]




Trwa Wczytywanie