Torchlight II w rękach ponad miliona graczy

Mateusz Stanisławski
2012/12/31 21:03

Na zakończenie roku studio Runic Games podzieliło się najświeższymi wynikami sprzedaży Torchlighta II. Gra, tak jak „jedynka”, przekroczyła pułap miliona sprzedanych egzemplarzy.

Torchlight II w rękach ponad miliona graczy

Z przyjemnością ogłaszamy, że Torchlight II został sprzedany w liczbie ponad miliona egzemplarzy.czytamy w dzisiejszym wpisie na oficjalnym Twitterze firmy Runic Games. Gra zadebiutowała w drugiej połowie września, więc na przekroczenie tej magicznej granicy potrzebowała tylko nieco ponad trzy miesiące. Tylko, bo dla porównania odnotujmy, że pierwsza odsłona serii osiągnęła podobny wynik po prawie dwóch latach obecności na rynku.

Korzystając z okazji, uściślijmy, że pomimo udostępnienia przez firmę Cenega spolszczenia do gry ekipa zrzeszona pod szyldem Iron Squad nadal wysmaża autorską nakładkę językową. „Mieliśmy nadzieję, że polonizacja ukaże się na początku grudnia, ale niestety nie wypaliło. Aktualnie kończymy etap tłumaczenia i już niedługo przystępujemy do korekty, a następnie testów. Spolszczenie zostanie opublikowane prawdopodobnie na przełomie stycznia i lutego.”czytamy we wczorajszym wpisie na witrynie sieciowej Iron Squad.

GramTV przedstawia:

Komentarze
55
Usunięty
Usunięty
03/01/2013 23:47
Dnia 02.01.2013 o 12:51, aope napisał:

Inferno? Czyli mam grać ile? Minimum 80 godzin? Przewałkować kilkanaście razy te same, niezmienne w swej prostackiej budowie poziomy, aby zacząć czerpać przyjemność z gry? Nigga please. Kupiłem grę i chce mieć z niej fun od razu.

Masz coś do czarnoskórych ? ]:->A tak poważniej. Ja fun mam i miałem od samego początku.. norm, kosz, piekło.. Gdy przyszło stare inferno wtedy zaczęły się schody bo było trudno a drop nie był proporcjonalny do poziomu a przeskok z aktu na akt co raz to większy. Założenia jak i cała idea poziomu Inferno jako czegoś "nad", prawie że niemożliwego do przejścia padła niczym Titanic. Blizzard jakoś się obudził z ręką w nocniku i znalazł jakiś tam "złoty środek" dał tzw MP [Monster Power].. Każdy poziom można regulować. Jednak to wciąż nie to samo. Jednak coś w tym K***a mać było. Gracze są wymagający i niektórzy nie lubią łatwych gier. Jest ci ciężko to nie graj albo zmniejsz poziom.A odnośnie tematu..Jeden milion graczy............. dopiero ? ]:->Pozdrawiam.

Usunięty
Usunięty
03/01/2013 23:31

Według mnie wynik zasłużony, gra wyraźnie lepsza od jedynki, niemniej posiadająca nadal pewne wady, z czego najważniejsza to kompletnie poroniona ścieżka dźwiękowa z której po wielu godzinach gry nie potrafię sobie przypomnieć jakiegokolwiek fragmentu i z istnienia której momentami trudno zdać sobie sprawę, bo taka jest nijaka, mętna i smętna i z budowaniem klimatu ma niewiele wspólnego. Do tego nadal kiepski system jeśli chodzi i przedmioty wywołujący sytuacje, że np dla dobrego przedmiotu znalezionego na niemal początku gry, trudno znaleźć sensowne zastępstwo aż do końca rozgrywki co powoduje, że de facto zdobywanie itemów nie ma większego sensu, a konkretnie chodzi o to, że nie daje takiej radości i poczucia, że: "Może coś lepszego niż mam na sobie mi wypadło".

Arcling
Gramowicz
03/01/2013 18:39

Pomieszałeś trochę posty, pierwsza część była cytatem z innego posta, który nie należał do mnie. Pewna losowość poziomów akurat w D3 jest. Poza tym twój styl pisania nie najlepiej świadczy o tobie, skoro piszesz w trzeciej osobie. Z mojej strony EOT - równie dobrze można dyskutować o tym we właściwym temacie o Diablo 3, niż wałkować to samo co news.




Trwa Wczytywanie