Styl gry w Resident Evil 6 będzie zróżnicowany w zależności od sterowanej przez użytkownika postaci - zapewnia jeden z producentów. Motywem przewodnim całej gry ma być natomiast survival horror.
Styl gry w Resident Evil 6 będzie zróżnicowany w zależności od sterowanej przez użytkownika postaci - zapewnia jeden z producentów. Motywem przewodnim całej gry ma być natomiast survival horror.
- Horror to oczywiście nasz motyw przewodni - mówi na łamach GTTV. - Istnieją jednak trzy zróżnicowane style rozgrywki dla każdego z grywalnych bohaterów. Wszystkie łączy podstawa w postaci survival horroru, ale dodaliśmy także oddzielne motywy dla każdego z nich - tłumaczy Hirabayashi.
- Dla przykładu, kampanii Leona towarzyszy klasyczne, gotyckie poczucie horroru z wcześniejszych części Resident Evil. Chris jest członkiem zespołu, a graczom uczucie strachu towarzyszy za każdym razem, gdy ludzie wokół zostają zastrzeleni. Jak być może pamiętacie, w Resident Evil 3 byliście prześladowani przez Nemesis. Opowieść Jake'a opiera się w dużej mierze na pościgu i ucieczce. On jest nieustannie nękany przez postać tego typu. Mamy więc te trzy zróżnicowane tożsamości, które jednak łączą się pod szyldem Resident Evil - dodaje.
Premiera Resident Evil 6 wyznaczona jest na 2 października.