Modern Warfare 3, czyli jak zarobić miliard dolarów w 16 dni

Patryk Purczyński
2011/12/12 18:21

Nowa strzelanina Infinity Ward pobiła kolejny rekord. Tym razem chodzi o szybkość, z jaką dany tytuł dobrnął do pułapu miliarda dolarów wygenerowanego przychodu.

Modern Warfare 3, czyli jak zarobić miliard dolarów w 16 dni

Zaledwie szesnastu dni potrzebowała gra Call of Duty: Modern Warfare 3, by dobrnąć do granicy miliarda zarobionych dolarów. Magiczną barierę najlepiej sprzedająca się produkcja w historii przekroczyła zatem dobę szybciej niż udało się to dotychczasowemu rekordziście w branży rozrywkowej, filmowi Avatar z 2009 roku.

- Zaangażowanie fanów Call of Duty na całym świecie wciąż rośnie - zauważa Bobby Kotick, dyrektor wykonawczy Activision Blizzard, którego cytuje CVG. - Call of Duty jako marka z przemysłu rozrywkowego odcisnęła trwały znak na kulturze popularnej. Jej nieustający sukces jest potwierdzeniem tego, że ludzie bardziej od pasywnych cenią sobie doświadczenia interaktywne - dodaje.

GramTV przedstawia:

Wtóruje mu Eric Hirshberg, szef Activision Publishing. - Call of Duty jako marka jest rzadkim przykładem przewyższania swojego własnego gatunku. Zatwardziali gracze ją kochają, czego wyrazem są recenzje. Każdego roku Call of Duty dociera jednak także do nowych osób. Marka bije kolejne rekordy, ale nasi fani wciąż chcą czegoś więcej, co objawia się w statystykach Call of Duty Elite - komentuje. Płatne konta w wykupiło ponad milion osób.

W zeszłym miesiącu w samych Stanach Zjednoczonych Modern Warfare 3 trafiło do 8,9 miliona graczy. W miniony weekend podczas gali Video Game Awards gra została uhonorowana nagrodą dla najlepszej strzelaniny pierwszoosobowej 2011 roku.

Komentarze
46
Usunięty
Usunięty
13/12/2011 21:14
Dnia 13.12.2011 o 20:56, Henrar napisał:

Lol, co z tego, że gra jest arcade''owa? To Quake, Doom, Unreal, Wolf (do ET) nie są prawdziwymi FPSami, bo są arcade''owe? Nigga, plz.

Misiu malinowy, zwroc uwage na moj post i przeczytaj go jeszcze raz. A mozliwe ze zobaczysz to ze ja tylko tlumaczylem co prawdopodobnie mial na mysli autor posty nade mna. Wiec - Nigga plz.

Usunięty
Usunięty
13/12/2011 21:14
Dnia 13.12.2011 o 20:56, Henrar napisał:

Lol, co z tego, że gra jest arcade''owa? To Quake, Doom, Unreal, Wolf (do ET) nie są prawdziwymi FPSami, bo są arcade''owe? Nigga, plz.

Misiu malinowy, zwroc uwage na moj post i przeczytaj go jeszcze raz. A mozliwe ze zobaczysz to ze ja tylko tlumaczylem co prawdopodobnie mial na mysli autor posty nade mna. Wiec - Nigga plz.

Usunięty
Usunięty
13/12/2011 20:56

Lol, co z tego, że gra jest arcade''owa? To Quake, Doom, Unreal, Wolf (do ET) nie są prawdziwymi FPSami, bo są arcade''owe? Nigga, plz.




Trwa Wczytywanie