W samo południe podczas masywnej migracji

Lucas the Great
2007/06/05 12:00

Bardzo nam, przykro, ale właśnie mamy wtorkowe południe, nic więc nie ochroni Was już przed kolejnym felietonem Naczelnego. Skoro macie przed oczami tego newsa, nie istnieje droga odwrotu: musicie czytać dalej... No dobrze, wcale nie musicie, chyba że chcecie potem komentować wynurzenia Naczelnego.

Jak zwykle nikt Wam nie każe zgadzać się z przedstawionym w tekście punktem widzenia. Można i nawet trzeba wygłaszać na forum własne opinie... Najpierw jednak wypadałoby zapoznać się z treścią felietonu:

Co jakiś czas kolejna firma ogłasza iż pracuje nad nowym, rewolucyjnym ma się rozumieć, MMORPG. Człowiek siedzi, czyta, samopowtarzalne zapewnienia marketingowe budzą co najwyżej sarkastyczny uśmiech w kąciku warg. Dalsze reakcje potencjalnych nowych klientów dla twórców kolejnych MMORPG da się pogrupować w bardzo prosty sposób. Te osoby, które już na dobre wsiąkły w jedną z obecnych na rynku gier, wydymają pogardliwie usta i pozostają w głębokim przekonaniu, że nic lepszego od ich ukochanej rozrywki wymyślić się nie da. Nieliczni wciąż odporni na „masywne onlajny” spokojne analizują informacje, wzruszają ramionami i zajmują się swoimi sprawami. Tak naprawdę podatnym gruntem są jedynie te osobniki, które już grają, ale czegoś im wciąż brakuje.

GramTV przedstawia:

Pełen tekst znajdziecie tutaj

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
05/06/2007 20:24
Dnia 05.06.2007 o 12:39, roos- napisał:

To prawda, ze dobre recenzje LOTRO niewiele znacza. Podobnie jak triumfalnie oglaszane wyniki sprzedazy w pierwszych paru dniach/tygodniach. W tym segmencie liczy sie "retention rate", czyli odsetek graczy zostajacych w grze po zakonczeniu darmowego miesiaca.

taaak, wiekszosc graczy kupila po to, żeby sprobowac (naczytali sie recenzji to im slinka cieknie) :D:D

Dnia 05.06.2007 o 12:39, roos- napisał:

Zweryfikowac sukcesy LOTRO jest bardzo prosto - wystarczy policzyc, ile nowych serwerow zostalo otwartych od chwili premiery. Kilka sztuk raptem...

hmmm, a od kiedy sukcesy MMO mierzy sie w otwartej liczbie serwerow? Jezeli patrzymy na to pod takim kątem to porownaj WoWa do Tibii :P

Dnia 05.06.2007 o 12:39, roos- napisał:

Wladca pierwscieni bedzie sobie zyl wlasnym zyciem, ale do gigantow nie nalezy i nalezec nie bedzie.

pozyjemy - zobaczymy. Ale napewno jest w tym ziarnko prawdy :)

Usunięty
Usunięty
05/06/2007 20:24
Dnia 05.06.2007 o 12:39, roos- napisał:

To prawda, ze dobre recenzje LOTRO niewiele znacza. Podobnie jak triumfalnie oglaszane wyniki sprzedazy w pierwszych paru dniach/tygodniach. W tym segmencie liczy sie "retention rate", czyli odsetek graczy zostajacych w grze po zakonczeniu darmowego miesiaca.

taaak, wiekszosc graczy kupila po to, żeby sprobowac (naczytali sie recenzji to im slinka cieknie) :D:D

Dnia 05.06.2007 o 12:39, roos- napisał:

Zweryfikowac sukcesy LOTRO jest bardzo prosto - wystarczy policzyc, ile nowych serwerow zostalo otwartych od chwili premiery. Kilka sztuk raptem...

hmmm, a od kiedy sukcesy MMO mierzy sie w otwartej liczbie serwerow? Jezeli patrzymy na to pod takim kątem to porownaj WoWa do Tibii :P

Dnia 05.06.2007 o 12:39, roos- napisał:

Wladca pierwscieni bedzie sobie zyl wlasnym zyciem, ale do gigantow nie nalezy i nalezec nie bedzie.

pozyjemy - zobaczymy. Ale napewno jest w tym ziarnko prawdy :)

Usunięty
Usunięty
05/06/2007 20:22
Dnia 05.06.2007 o 12:19, amellas napisał:

Założę się, że Blizzard wprowadzi tzw. "Sztab Mistrzów Gry" jak tylko uzna, że jego uniwersum zostało odpowiednio rozbudowane przez dodatki. Cóż, WoW ma przed sobą równie dużo życia, co jego dziadek- Diablo...:P

Sto lat, sto lat... :-). A tak troche powazniej to IMHO WoW juz zyje swoim wlasnym zyciem, a taki sztab "miszczow" gry mialby tylko dopilnowywac porzadku :-)




Trwa Wczytywanie