Hell Is Us – twórcy wyjaśniają problemy z optymalizacją
Wczorajsze demo przyciągnęło w jednym momencie 3748 graczy, co można uznać za całkiem solidny wynik jak na tak wczesną wersję. Gracze chwalą atmosferę i projekt świata, a także obiecujący system walki – choć część użytkowników zwraca uwagę na potrzebę jego dopracowania. Pojawiają się również sugestie dotyczące animacji i różnorodności przeciwników.
Pod względem technicznym demo Hell Is Us nie obyło się bez problemów. Szczególnie dokuczliwy błąd występuje na kartach z serii GeForce RTX 40 i 50 – gra może się zawiesić podczas uruchamianego na silniku filmiku wprowadzającego. Twórcy zalecają obniżenie ustawień i wyłączenie technologii upscalingu na czas jego trwania, a następnie powrót do pierwotnych opcji.
GramTV przedstawia:
Najwięcej zamieszania wywołały jednak oficjalne wymagania sprzętowe. Jak podaje serwis 3Djuegos, do osiągnięcia 30 klatek na sekundę w 4K i maksymalnych ustawieniach potrzebna jest karta graficzna Nvidia GeForce RTX 4090 lub AMD Radeon RX 7900 XTX – sprzęt kosztujący nawet 9000 zł. Twórcy tłumaczą jednak, że to wartości graniczne – w praktyce te układy zazwyczaj generują więcej fps-ów, ale nie zawsze utrzymują stałe 60, więc podane minimum ma zagwarantować, że liczba klatek nie spadnie poniżej 30.
Hell Is Us zmierza na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5, a premiera zaplanowana jest na 4 września.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!