Po sukcesie remastera Croc: Legend of the Gobbos, deweloperzy planują kolejne projekty.
Odrodzone studio Argonaut Games, znane przede wszystkim z platformówki Croc: Legend of the Gobbos, wyraziło chęć przywrócenia do życia kolejnego klasyka z lat 90. Mowa o Buck Bumble, kultowej strzelance trzecioosobowej, która pierwotnie zadebiutowała na konsoli Nintendo 64 w 1998 roku.
Croc: Legend of the Gobbos
Croc 2 w planach, Buck Bumble też może powrócić. Argonaut Games zdradza plany na przyszłość
Firma Argonaut, rozwiązana w 2007 roku, wznowiła swoją działalność w ubiegłym roku, prezentując odświeżoną wersję wspomnianego Croc: Legend of the Gobbos. W najnowszym wywiadzie dla magazynu MCV Develop (via VGC) Jez San, założyciel Argonaut, oraz Mike Arkin, współzałożyciel i dyrektor generalny, wyjaśnili, dlaczego to właśnie Croc został wybrany na pierwszy projekt odnowionego studia.
Starglider to gra, która pierwotnie rozsławiła Argonaut i zdecydowanie chciałbym coś z nią zrobić w przyszłości, bo to moje „pierwsze dziecko”. Ale w porównaniu z późniejszymi produkcjami to tytuł bardzo prymitywny i ma już prawie 40 lat. Ilu graczy po sześćdziesiątce (lub starszych) naprawdę ją jeszcze pamięta?
I-Ninja to bardzo ceniona, a jednocześnie niedoceniona gra, do której z chęcią byśmy wrócili. Buck Bumble też, ale to tytuł dostępny wyłącznie na N64, więc zna go mniej osób.
Croc z kolei sprzedał się w ponad 3 milionach egzemplarzy (w czasach, gdy to naprawdę było dużo) i był pierwszym dużym platformerem na oryginalnym PlayStation. Miał też urok – trafiał zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Croc przemawiał do wszystkich. To był oczywisty wybór.
GramTV przedstawia:
Mimo wszystko, Mike Arkin, dyrektor generalny, wyraził nadzieję, że „Buck Bumble będzie miał swój dzień”. Gracze prawdopodobnie będą jednak musieli dłużej poczekać. Okazuje się bowiem, że Argonaut najprawdopodobniej w pierwszej kolejności skupi się na odświeżeniu kontynuacji Croca. Jez San nie krył, że jeśli Croc odniesie sukces rynkowy, to „naturalnym kolejnym krokiem będzie remaster Croc 2”, a Mike Arkin dodał, że wczesne prace nad nim już się rozpoczęły.
Nigdy nie ukrywaliśmy, że jeśli Croc poradzi sobie dobrze na rynku, to naturalnym kolejnym krokiem będzie remaster Croc 2. Croc 2 powstał na innym silniku niż Croc, a podejście do remastera również nieco się różni.
Przeprowadziliśmy wstępne badania i testy, by potwierdzić nasze założenia, i wszystko wskazuje na to, że się sprawdzą. Zakładając, że projekt zostanie zatwierdzony pod względem komercyjnym i finansowym, jesteśmy przekonani, że będzie to kolejny krok naprzód względem tego, co osiągnęliśmy przy Crocu.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!