Twórcy Marvel Rivals uginają się pod presją graczy. Zapowiadają nerf Wolverine'a

Po tym jak Wolverine okazał się zbyt potężny na początku trzeciego sezonu, NetEase Games postanowiło wysłuchać opinii społeczności graczy i oficjalnie zapowiedziało osłabienie tej postaci.

W drugiej połowie sezonu 2 (tzw. Sezon 2.5) dominowały kompozycje drużynowe oparte na dwóch postaciach typu Duelist z bronią krótkiego i średniego zasięgu, wspieranych przez postacie Vanguard z tarczami. Wolverine idealnie wpisywał się w tę konfigurację, dzięki swojej zdolności do izolowania Vanguardów i eliminowania ich z pola bitwy. Już w sezonie 3 otrzymał lekkiego nerfa, bowiem czas trwania ataku Feral Leap zwiększono z 4 do 5 sekund, a jego odnowienie z 12 do 15 sekund, ale to wciąż było za mało.

Marvel Rivals
Marvel Rivals

Wolverine z Marvel Rivals zostanie osłabiony

Największym problemem okazała się jednak nowa zdolność drużynowa z Phoenix, która znacząco zwiększyła skuteczność Wolverine’a, przez co bohater znowu wymknął się twórcom spod kontroli. Na czym polegało OP tej akcji? Otóż, nowa zdolność drużynowa Primal Flame, aktywowana jest, gdy Wolverine wykonuje Feral Leap, wóczas Phoenix Force podpala okolicznych wrogów, zadając im obrażenia w czasie, a wszystkie ataki Wolverinea zyskują efekt kradzieży życia (Lifesteal). To sprawiło, że Wolverine mógł łatwo leczyć się w walce, eliminując nawet dwóch Vanguardów jednocześnie. Gracze zaczęli narzekać, że walki z udziałem tego duetu są frustrujące i wypaczają balans rozgrywki.

NetEase przyznało:

Po starcie Sezonu 3 zauważyliśmy, że nowa zdolność drużynowa Wolverine’a i Phoenix przynosi za dużo ognia na pole walki. Ich wspólna siła sprawiła, że walki Vanguardów przestały przypominać heroiczną przygodę, a bardziej wyglądały jak bunt, co może całkowicie wypchnąć kluczowych bohaterów Vanguard na margines.

Zmiany u Wolverine’a wejdą w życie 17 lipca i będzie to wyglądało w następujący sposób:

GramTV przedstawia:

Berserk Claw Strike:

  • Podstawowe obrażenia zwiększone z 6 do 8.
  • Procentowe obrażenia przy maksymalnej wściekłości zmniejszone z 4,5% do 3,5%.

Regenerative Healing Factor:

  • Czas odnowienia zwiększony z 90 do 105 sekund.
  • Skrócenie odnowienia po asyście w eliminacji zwiększone z 10 do 12 sekund.

Phoenix Warrior (Team-Up z Phoenix):

  • Efekt kradzieży życia zmniejszony z 33% do 25%.

Te zmiany w Marvel Rivals mają na celu przywrócenie balansu rozgrywki, szczególnie dla graczy korzystających z postaci Vanguard i sprawienie, by Wolverine nadal był groźny, ale nie przytłaczający.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!