The Elder Scrolls VI ma być „najlepszym symulatorem świata fantasy”

Mikołaj Ciesielski
2023/08/25 09:00
2
0

Todd Howard opowiada o swojej wizji dotyczącej nowej odsłony serii The Elder Scrolls.

The Elder Scrolls VI może być ostatnią grą Todda Howarda, ale wiele wskazuje na to, że na premierę kolejnej odsłony serii The Elder Scrolls będziemy musieli poczekać jeszcze kilka lat. Producent wykonawczy Bethesda Game Studios udzielił tymczasem wywiadu, w którym został zapytany o swoją wizję dotyczącą wspomnianej produkcji. Okazuje się, że Howard wspólnie z zespołem deweloperów chce, by The Elder Scrolls VI było „najlepszym symulatorem świata fantasy”.

The Elder Scrolls VI ma być „najlepszym symulatorem świata fantasy”

Todd Howard chce, by The Elder Scrolls VI było „najlepszym symulatorem świata fantasy”

Howard w trakcie rozmowy z redakcją GQ (dzięki VGC) został zapytany o to, co chce osiągnąć przy okazji The Elder Scrolls VI. Deweloper podkreślił, że wolałby nie odpowiadać na to pytanie, ale jednocześnie chce być uprzejmy. Następnie producent wykonawczy Bethesda Game Studios stwierdził, że celem zespołu jest, by nowa odsłona serii The Elder Scrolls odgrywała rolę „najlepszego symulatora świata fantasy”.

GramTV przedstawia:

Deweloper podkreślił, że „można to osiągnąć na różne sposoby”, ale niestety nie podzielił się żadnymi dodatkowymi szczegółami. Howard został także zapytany, czy żałuje, że The Elder Scrolls VI zostało zapowiedziane tak wcześnie, ponieważ pierwszy teaser nowego The Elder Scrolls zaprezentowano na targach E3 2018. Producent wykonawczy Bethesda Game Studios przyznał, że zastanawiał się nad tym wiele razy i sam zdecydowałby się na „bardziej zwyczajne” ogłoszenie.

Na koniec warto przypomnieć, że The Elder Scrolls VI prawdopodobnie trafi wyłącznie na PC i Xbox Series X/S. Bethesda do tej pory nie ujawniła żadnych szczegółów na temat wspomnianej produkcji. Jakiś czas temu Todd Howard stwierdził jednak, że fani będą ogrywać nową odsłonę serii The Elder Scrolls przez 20 lat.

Komentarze
2
pklos93
Gramowicz
25/08/2023 18:55

Powiem tak - jeżeli wszystko ma się opierać na automatycznym generowaniu (w kierunku, w którym ciągle idą nowe gry) to nic to nie da. Automatycznie tworzone miejsca, zadania, przeciwnicy w lokacjach szybko stają się nudne, brakuje tam "duszy". Więc wcale więcej nie znaczy lepiej. 

dariuszp
Gramowicz
25/08/2023 11:21

A powiedział "16 times more details"? :-D Todd Howard to notoryczny kłamca. 

https://www.youtube.com/watch?v=YPN0qhSyWy8