Zbliża się premiera aktorskiego Lilo i Stich. Chociaż Disney wciąż promuje Thunderbolts*, a także nową nazwę drużyny Avengersów wraz z ich odświeżonym logo, to wytwórnia postanowiła wykorzystać pozytywny szum wokół nowej produkcji Marvela i włączyło do kampanii marketingowej Sticha. Na jednym z budynków w Los Angeles wisiał ogromny baner z New Avengers, który w pewnym momencie został zniszczony przez niesfornego niebieskiego kosmitę.
Lilo i Stich
Lilo i Stich – niebieski kosmita zniszczył baner New Avengers
Na plakacie najpierw pojawił się Stich, który przebił się przez baner promocyjny New Avengers. Niedługo później baner został całkowicie zamieniony na ten, który ma promować najnowszą aktorską produkcję Disneya.
Do sieci trafił również materiał promocyjny, pokazujący specjalny kubełek na popcorn z wizerunkiem Sticha. Będzie on dostępny w sieciach kin Regal.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że oryginalny Lilo i Stich opowiadał historię kilkuletniej dziewczynki mieszkającej na Hawajach, która jest wychowywana jedynie przez starszą siostrę. Obie bohaterki przygarniają przybysza z odległej galaktyki o imieniu Stich – istotę, która w swojej podświadomości ma wszczepioną potrzebę niszczenia. Niebieski stworek staje się obiektem poszukiwań przez kosmitów z innej planety, którzy chcą unicestwić Sticha. Lilo musi zrobić wszystko, aby uratować swojego przyjaciela.
Reżyserem aktorskiego Lilo i Stich jest Dean Fleischer Camp, twórca Marcela Muszelki w różowych bucikach. W obsadzie znaleźli się: Maia Kealoha, Zach Galifianakis, Sydney Elizebeth Agudong, Courtney B. Vance, Tia Carrere oraz Amy Hill.
Przypomnijmy, że premierę aktorskiego Lilo i Stich wyznaczono w kinach na 23 maja 2025 roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!