Nawet aktor grający Arthura Morgana przyznaje, że gra wymaga aktualizacji.
Minęło prawie siedem lat od premiery Red Dead Redemption 2, jednej z najbardziej cenionych gier w historii Rockstar Games. Pomimo ogromnego sukcesu, tytuł wciąż nie doczekał się aktualizacji na miarę obecnej generacji, która wprowadziłaby długo oczekiwane wsparcie dla 60 klatek na sekundę.
Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2 – aktor grający Arhura Morgana ma świadomość, że gracze domagają się aktualizacji do gry
Choć gra zdobyła dziesiątki nagród i serca milionów graczy na całym świecie, od lat pozostaje w niemal identycznym stanie jak w dniu premiery. Fani od dawna domagają się od Rockstar wydania aktualizacji, ale ich apele zdają się trafiać w próżnię.
Nawet Roger Clark, aktor głosowy wcielający się w Arthura Morgana, zdaje sobie sprawę z potrzeby zmian. Na swoim profilu w serwisie X żartobliwie odniósł się do braku aktualizacji:
Ludzie, dotarło do mnie, że nie ma jeszcze patcha 60 FPS-ów do RDR2 . Niektórzy z was przypomnieli mi, że mam coś z tym zrobić. Przepraszam za opóźnienie! Już nad tym pracuję. Będzie gotowe jutro po południu.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
W komentarzach nie zabrakło z tego żartów. Ned Luke, odtwórca roli Michaela z GTA 5, napisał, że aktualizacja pojawi się „wraz z premierą GTA 6 – dziś o północy”.
Red Dead Online, tryb sieciowy RDR2, również został zaniedbany. Gracze próbowali ratować sytuację, inicjując kampanię #SaveRedDeadOnline, lecz bezskutecznie. W tym czasie GTA Online otrzymywało nieustanne wsparcie i kolejne rozszerzenia, a GTA 5 doczekało się licznych ulepszonych wydań.
Starsza odsłona serii Red Dead Redemption z 2010 roku została niedawno ponownie wydana na współczesne platformy z dodanym trybem 60 FPS. Tym bardziej niezrozumiałe staje się więc, dlaczego kontynuacja wciąż pozostaje w tyle.
Fajnie by było jakbyś wspomniał, że chodzi o wersję na konsole. Miałem mindfucka jak przeczytałem tytuł tego artykułu 😛
Rafix
Gramowicz
02/05/2025 02:42
dariuszp napisał:
Obstawiam że obecne konsole po prostu nie są w stanie uciągnąć stabilnego 60fps.
Ale też jest możliwość że Rockstar ma to gdzieś bo RDR2 nie przynosi takiej kasy jak GTA Online.
Chłopie, digital foundry z 18 filmów nagrało w krórych to testowali i nawet w natywnym 4k ta gra chodziła w 55-60fps, więc 2k i stabilne 60fps nie byłyby problemem dla ps5 i Xboxa S/X
dariuszp
Gramowicz
01/05/2025 10:23
Obstawiam że obecne konsole po prostu nie są w stanie uciągnąć stabilnego 60fps.
Ale też jest możliwość że Rockstar ma to gdzieś bo RDR2 nie przynosi takiej kasy jak GTA Online.