Polskie sci-fi od twórców Green Hell z nowym gameplayem. Twórcy pewnie prezentują nowy projekt

Mikołaj Berlik
2025/05/05 11:35
1
0

StarRupture pokazuje budowanie bazy, walkę i kooperację na obcej planecie.

Creepy Jar, znane z survivalowego Green Hell, ujawniło nowy fragment rozgrywki ze swojej nadchodzącej gry – StarRupture. Blisko 10-minutowy materiał ukazuje eksplorację planety Arcadia-7, dynamiczne starcia, budowanie bazy i tryb kooperacji. Tytuł będzie survivalem science fiction ukazanym z perspektywy pierwszej osoby.

StarRupture
StarRupture

StarRupture - zwiastun i informacje o grze

Najnowszy materiał prezentuje najważniejsze mechaniki StarRupture. Gracze będą eksplorować różnorodne biomy, walczyć z obcą fauną i zbierać surowce, by przetrwać w nieprzyjaznym środowisku. Kluczową rolę odgrywa system budowania baz, który pozwala zabezpieczyć się przed wrogami i tytułowym „Rupture”. Jest to kataklizm cyklicznie niszczącym powierzchnię planety i odsłaniającym nowe zasoby.

Wideo udostępnione przez twórców StarRupture ukazuje również tryb kooperacji – gracze mogą wspólnie tworzyć kolonie, bronić się przed zagrożeniami i eksplorować tajemnice planety. Podczas rozgrywki wcielimy się w skazańców zesłanych na Arcadię-7 przez korporację, co ma stanowić punkt wyjścia do większej, fabularnej historii.

GramTV przedstawia:

Jak już wspomnieliśmy, StarRupture zadebiutuje jesienią 2025 roku na PC, w wersji z polskimi napisami. Gra zaoferuje tryb jednoosobowy oraz kooperację online dla maksymalnie czterech osób. Niestety na wieści dotyczące wersji 1.0 będziemy musieli poczekać jeszcze dłuższy czas.

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
05/05/2025 12:38

Trochę takie biedne satisfactory z walką. Może zadziałać jeżeli automatyzacja będzie minimalna.

Satisfactory pozwala na tworzenie niesamowitych konstrukcji ale działa głównie dlatego że nic ci konstrukcji nie niszczy. Co jest ważne bo czasem złożoność tych konstrukcji sprawia że awaria sprawia że kiepscy gracze nie mogą przywrócić systemu do działania bo ma za dużo zależności.

Więc budowanie bazy musi być proste ale znowu jeżeli walka nie będzie bardzo interesująca to całość wypadnie kiepsko.

Wolę podejście np. Factorio gdzie można też automatyzować obrone.