Path of Exile: The Forbidden Sanctum – prezentacja rozgrywki

Jakub Smolak
2022/12/02 15:05
3
0

Przypomnijmy, że premiera dodatku już 9 grudnia. Czekacie?

The Forbidden Sanctum – tak zatytułowane zostało najnowsze rozszerzenie do niezwykle popularnego Path of Exile. Przypomnijmy, że premiera dodatku na PC zapowiedziana została na 9 grudnia. Posiadacze konsol będą musieli poczekać do 14 grudnia. Twórcy udostępnili kolejne wideo, które przybliży Wam nadchodzące zmiany. Materiał skupia się na prezentacji rozgrywki.

Path of Exile: The Forbidden Sanctum – prezentacja rozgrywki

Path of Exile: The Forbidden Sanctum obiecuje sporo nowości

Dodatek pozwoli graczom na eksplorację tajemniczego sanktuarium, ukrytego pod ruinami Fellshrine. Oczywiście, zapomniana świątynia opanowana została przez złe moce, z którymi będziemy musieli się zmierzyć. W starożytnych korytarzach czekają na nas nie tylko wyzwania, ale również mroczne tajemnice do odkrycia.

Wszystko wskazuje na to, że The Forbidden Sanctum wprowadzi do Path of Exile sporo nowości. Jedną z nich będzie tryb z mechanikami typowymi dla gier typu roguelike. Po tym jak trafimy do sanktuarium, otrzymamy mapę, na której ujawnione zostanie wyłącznie kilka kolejnych pomieszczeń. To od gracza zależy, którą ścieżkę wybierze, co wymusi rozsądne planowanie swoich działań. W razie pomyłki stracimy część punktów determinacji, a jeśli spadną one do zera, to nasza przygoda w świątyni się zakończy. Oczywiście, za sukcesy w swoich starań zostaniemy adekwatnie nagrodzeni.

Wraz z premierą Path of Exile: The Forbidden Sanctum w grze pojawią się nowe przedmioty, unikalne elementy wyposażenia, zdolności oraz masa poprawek i ulepszeń. Fani produkcji autorstwa Grinding Gear Games nie powinni być zawiedzeni.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Silverburg
Gramowicz
02/12/2022 16:26
dariuszp napisał:

Powiem Ci że ciekawi mnie ten tryb. Zarówno w Diablo jak i Path of Exile szybko zdobywasz legendarne przedmioty i latasz cały czas na złoto :D w zasadzie nigdy nie chodzisz w niczym co jest poniżej złotego przedmiotu. I zawsze jesteś OP i siekasz wszystko bezmyślnie.

Wszystkie inne przedmioty rozbijasz albo sprzedajesz.

Ten tryb sprawia że gra nie rzuca w Ciebie przedmiotami co 0.5s więc każdy przedmiot jest na wagę złota a to też oznacza że znalezienie dobrych trwa wieki i musisz grać bardziej strategicznie.

Inna sprawa że action RPG jak Diablo czy PoE nigdy nie były do takiej gry przystosowane.

Silverburg napisał:

Ruthless mode? Hardcore to za mało? :P

Mój żart był wymierzony w nazwę tego trybu. Szczerze to nie wiem, co on wprowadza. Trybu hardcore w grach online szczerze nienawidzę, uwazam, że wiąże się on z jakimś wyższym stopniem masochizmu.

Kiedyś w Poe zagrywałem się godzinami, teraz patrzę z zainteresowaniem na newsy, ale raczej do gry nie wrócę. Zwyczajnie nie lubię mechaniki tracenia expa za każdy zgon. Jak dla mnie jest to mocno zniechęcająe.

Diablo nie tknę końcem kija (tak długo, jak Kotick będzie szefował temu syfowi). Także liczę, że powstanie jeszcze jakaś dobra marka h&s (Darksiders Genesis 2?), ale nie spodziewam się tego.

dariuszp
Gramowicz
02/12/2022 16:01
Silverburg napisał:

Ruthless mode? Hardcore to za mało? :P

Powiem Ci że ciekawi mnie ten tryb. Zarówno w Diablo jak i Path of Exile szybko zdobywasz legendarne przedmioty i latasz cały czas na złoto :D w zasadzie nigdy nie chodzisz w niczym co jest poniżej złotego przedmiotu. I zawsze jesteś OP i siekasz wszystko bezmyślnie.

Wszystkie inne przedmioty rozbijasz albo sprzedajesz.

Ten tryb sprawia że gra nie rzuca w Ciebie przedmiotami co 0.5s więc każdy przedmiot jest na wagę złota a to też oznacza że znalezienie dobrych trwa wieki i musisz grać bardziej strategicznie.

Inna sprawa że action RPG jak Diablo czy PoE nigdy nie były do takiej gry przystosowane.

Silverburg
Gramowicz
02/12/2022 15:40

Ruthless mode? Hardcore to za mało? :P




Trwa Wczytywanie