Już w piątek – 4 lutego 2022 roku – przedstawiciele studia Grinding Gear Games udostępnią niedawno zapowiedziane rozszerzenie pod tytułem Siege of the Atlas do gry Path of Exile, razem ze spersonalizowaną ligą o nazwie Archnemesis. Nie jest to jednak kolejny zwyczajny dodatek, ponieważ mamy do czynienia z ogromnym projektem, który wprowadzi mnóstwo zmian do tak zwanego endgame-u. Zanim przejdziemy do szczegółów, poniżej zamieszczamy oficjalny zwiastun rozszerzenia oraz zapis transmisji na żywo.
Jedenasty dodatek i zupełnie nowe zagrożenie
Pojawienie się tych pradawnych i żądnych całkowitego zniszczenia istot będzie miało znaczący wpływ na funkcjonowanie tytułowego Atlasu. Grinding Gear Games zdecydowało się na dość odważnie zagranie – zniknęły regiony oraz specjalne kamienie znanego jako Watchstones. Na ich miejsce wskoczą Voidstones. Tym samym nie będzie nam już potrzebny zestaw szesnastu kamieni, którego czasochłonne zdobycie niejednego pozbawiło zdrowych zmysłów, ponieważ wystarczą cztery nowe kamienie, które pozwolą nam podnieść poziom wszystkich map znajdujących się w Atlasie aż do jednolitego 16. poziomu.
Nowe drzewko (serio) oraz liga Archnemesis
Być może niektórzy z Was pamiętają dość stary żart, kiedy to społeczność śmiała się, że w niezwykle skomplikowanym już Path of Exile brakuje jedynie osobnego drzewka umiejętności dla Atlasu. Cóż. Właśnie to pojawi się w grze w piątek. Grinding Gear Games zaprezentowało kolejne – i również gigantyczne – drzewo z 600 pasywnymi umiejętnościami zadedykowane wyłącznie naszemu Atlasowi. Każda wykonana mapa oraz inne zadania zapewniają jeden punkt, a dzięki tym punktom wybierzemy nie tylko poziom trudności naszych wypraw, jak też rodzaj nagród. Mało Wam było personalizacji? Proszę bardzo.
Znalazło się też coś dla fanów craftingu. W Siege of the Atlas pojawi się nowy zestaw modyfikatorów o nazwie Eldritch oraz zupełnie nowe orby pozwalające na wprowadzanie ich do przedmiotów. Na sam koniec mamy kolejną bombę, czyli spersonalizowaną ligę Archnemesis, która pod względem mechaniki może nieco przypominać Metamorph. Potwory będą zostawiać po sobie specjalne modyfikatory, dzięki którym gracze zbudują walki z bossami – im bardziej wymyślne modyfikatory oraz trudniejszy pojedynek, tym więcej znacznie lepszych nagród. Oprócz tego możemy oczywiście liczyć na nowe przedmioty unikalne, nowe stash taby (dla gemów i flasków), mnóstwo zmian w balansie i jeszcze więcej poprawek.


Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!