Druga tura testów przynosi nowe tryby, mapę i poprawki w oparciu o feedback społeczności.
Druga tura otwartych beta testów Battlefielda 6 właśnie wystartowała, a twórcy wprowadzili zmiany wynikające z wniosków po pierwszym weekendzie rozgrywek. Beta potrwa do 17 sierpnia i oferuje zarówno nowe elementy zawartości, jak i usprawnienia w trybach gry.
Battlefield 6
Battlefield 6 – zmiany i nowa zawartość w drugiej turze bety
DICE rozszerzyło liczbę playlist, aby rotacja obejmowała więcej trybów, co ma pozwolić lepiej dopasować grę do preferencji społeczności. Dodano również funkcję wyszukiwania niestandardowego, umożliwiającą wybór ulubionej kombinacji map i trybów – choć nie jest to jeszcze pełnoprawna przeglądarka serwerów. Nowi gracze poniżej 15. rangi mogą skorzystać z trybu inicjacji z przeciwnikami sterowanymi przez AI w Breakthrough i Conquest.
Wczytywanie ramki mediów.
Do bety trafiły dwa nowe tryby: Rush oraz Squad Death Match, a także mapa Empire State, przeznaczona wyłącznie dla piechoty i umiejscowiona w Brooklynie. Gracze mogą zdobyć dodatkowe nagrody – skórkę dla pojazdu i broni oraz nieśmiertelnik – za wykonywanie zadań w trakcie testów.
GramTV przedstawia:
Weekend otwartej bety 2 gry Battlefield 6 już trwa! Graj już teraz do 17 sierpnia i poznaj nowe mapy i tryby, w tym Empire State, mapę przeznaczoną wyłącznie dla piechoty, której akcja toczy się w nowojorskim Brooklynie. Powracają wszystkie mapy i tryby Weekendu 1, a także: Rush: Atakuj lub broń M-COM-ów w walce o kontrolę. Death Match w drużynach: Cztery drużyny rywalizują ze sobą. Wygrywa ta, która pierwsza dotrze do wyznaczonego celu. Podejmij nowe wyzwania podczas drugiego weekendu beta, aby zdobyć nagrody, takie jak nieśmiertelnik Bat Company, skórkę pojazdu War Machine i pakiet broni Striking Distance. Wszystkie dostępne od razu po premierze.
Wciąż obecny jest błąd uniemożliwiający korzystanie z DLSS i DLAA, nad którego usunięciem pracują deweloperzy. Pomimo tego na samym Steamie liczba zalogowanych graczy przekroczyła 250 tysięcy, co pokazuje duże zainteresowanie społeczności po powrocie bety.
Dlatego to jest błąd, a nie niedziałająca funkcja. Błędy można odtworzyć ale niekoniecznie muszą zawsze zaistnieć
JakiśNick napisał:
Mi tam dlss działa.
Poprawka - działało na początku, potem jakiś czas nie działało i potem znowu zaczęło działać. W głowie mi się to nie mieści - nic nie zmieniali w grafice więc nie wiem czemu raz działało a raz nie. Co ciekawe fix chyba nawet nie wymagał aktualizacji gry, więc to było coś po stronie serwerów gry!
koNraDM4
Gramowicz
14/08/2025 23:01
JakiśNick napisał:
Mi tam dlss działa.
Dlatego to jest błąd, a nie niedziałająca funkcja. Błędy można odtworzyć ale niekoniecznie muszą zawsze zaistnieć