Nowy wyciek z Battlefield 6 pokazuje system destrukcji. DICE wraca do korzeni serii

Mikołaj Berlik
2025/06/02 13:00
2
0

Fani Battlefielda mogą w końcu zobaczyć, jak wygląda destrukcja w nowej odsłonie.

W sieci pojawiło się nowe nagranie z rozgrywki Battlefielda 6, które prezentuje system destrukcji budynków. Materiał pochodzi z wersji alfa i został udostępniony przez jednego z fanów na YouTube. Możliwe, że EA szybko usunie nagranie, lecz na ten moment może je obejrzeć bez problemu.

Battlefield 6
Battlefield 6

Battlefield 6 – destrukcja i nowoczesne realia

Na filmie widzimy graczy niszczących budynki za pomocą wyrzutni rakiet, min, ładunków wybuchowych i czołgów. System destrukcji w Battlefield 6 wydaje się mocno przesadzony, ale właśnie to nadaje rozgrywce efektowności i dynamiki. Gracze będą mogli eliminować wrogów ukrytych w budynkach, a niektóre fragmenty gruzu mają również zadawać obrażenia. Nie wszystkie, ale to i tak interesująca mechanika.

Nowy system znacząco wpłynie na tempo i styl rozgrywki w Battlefield 6. Ukrywanie się w budynkach przestanie być bezpieczne, co utrudni życie snajperom i kamperom. Wszystko wskazuje na to, że DICE wraca do korzeni serii i ponownie stawia na widowiskową destrukcję, którą pokochali fani Bad Company 2 czy Battlefielda 3.

GramTV przedstawia:

Battlefield 6 ma zostać oficjalnie zaprezentowany podczas czerwcowego pokazu EA. Choć konkretna data premiery nie została ujawniona, spekuluje się, że gra może ukazać się pod koniec 2025 roku – chyba że zostanie opóźniona do 2026. Z przecieków wynika również, że nowa odsłona wraca do współczesnych realiów, przypominając pod względem stylu kultowego Battlefielda 3, co może zadowolić graczy rozczarowanych BF2042.

Komentarze
2
Endrevius
Gramowicz
02/06/2025 20:11

Jakoś bidnie to wygląda na dzisiejsze czasy, plastusiowo. Ulepek i bryłka sypią się semi skryptem, po czym znikają zostawiając nowy segmentowy obiekt. A najgorsze, to oświetlenie i cienie. Nie wiem, może już rozpieściły mnie path tracingi i inne chociaż GI, może to tylko wczesne mega tech demo, ale tam nie ma nic, żaden wybuch, czy iskrzenie generatora nie rzuca światła o odpowiednim kolorze, żaden obiekt nie rzuca cienia. Miś Kolargol śpiewa z nami plastusiami retro normalnie.

koNraDM4
Gramowicz
02/06/2025 19:46

    Liczyłem szczerze mówiąc na coś mniej predefiniowanego, a tak to wygląda - jakby budynki miały kilka modeli zniszczeń na krzyż i burzyły się w przewidywalny sposób.

    Co do snajperstwa to ja zawsze i tak preferowałem krzaki i nietypowe miejscówki bo w serii na większości map dało się łatwo przewidzieć, w którym miejscu będzie się kitrał snajper.

    W ogóle nie wiedzieć czemu byłem święcie przekonany, że ta część ma numer 7 (jako 6 liczyłem tego 2042).