Testerzy chwalą grafikę i system walki. Premiera w 2025 roku – najpierw w Korei.
Nowe MMORPG z Korei Południowej, Architect: Land of Exiles, może być jednym z najciekawszych tytułów 2025 roku w swoim gatunku. Produkcja wzbudziła duże zainteresowanie po pokazie na targach G-Star 2024, a pozytywne opinie testerów sugerują, że gra może zaoferować coś więcej niż tylko efektowną oprawę graficzną.
Architect: Land of Exiles
Architect: Land of Exiles – bardzo dobre pierwsze wrażenia
Wybrana grupa graczy testowała Architect: Land of Exiles podczas specjalnych sesji, które odbyły się w dniach 12–13 lipca. Po 16 godzinach rozgrywki uczestnicy badania podkreślili przede wszystkim znakomitą oprawę wizualną – postacie oraz środowisko oceniono na 9/10. Tytuł powstaje na Unreal Engine 5, co pozwala twórcom zaoferować m.in. realistyczne efekty świetlne i szczegółowe modele.
Testujący chwalili też dungeony, zagadki oraz system walki, który oparto na dynamicznej akcji i immersyjnych animacjach. Jeden z graczy opisał go jako „bardzo wciągający i naturalny”. Zachwyt wzbudziły również starcia z bossami i płynność eksploracji.
GramTV przedstawia:
Gracze będą mogli wspinać się, pływać, jeździć konno i latać, przemierzając rozległy świat gry. Pełna swoboda poruszania się ma być jednym z kluczowych atutów Architect. Na ten moment szczegóły fabularne są utrzymywane w tajemnicy.
Premiera Architect: Land of Exiles planowana jest na drugą połowę 2025 roku, jednak początkowo tylko w Korei Południowej. Za produkcję odpowiada studio Aquatree, a wydawcą jest Drimage. Nowy trailer, który ma ujawnić dokładną datę premiery, zostanie pokazany w sierpniu 2025 roku.
Mamy mnóstwo gier skupionych na craftingu, automatyzacji itp. ostatnio świat obiegła wiadomość że 21 milionów ludzi jednocześnie sadziło kwiatki w ogródku w Roblox. Animal Crossing jest szalenie popularne. Czemu tych rzeczy nie wrzucić w gatunek MMO? Aż się prosi.
Ładna grafika i efektowna walka... spoko. Po miesiącu te MMO umierają bo nie ma co robić.
Wg mnie główny problem MMO jest taki że nikomu nie przyszło do głowy żeby zadowolić również inne grupy niż tych co chcą się ciągle bić ze stworkami albo między sobą.
Pozostałe profesje to nie powinno być jakieś prostackie UI. Powinny być realizowany przez gameplay na podobnym poziomie co walka.
Różnica jest taka że gracz walczy z mobem a kowal walczy z metalem.