Gracze wpłynęli na rozwój gry – twórcy uwzględnili uwagi społeczności.
Po zakończeniu testów alfa Nioh 3, Team Ninja ujawniło plany znaczących poprawek. Twórcy gry podsumowali wyniki ankiet i zapowiedzieli liczne zmiany, które obejmą zarówno podstawowe sterowanie, jak i poziom trudności, balans rozgrywki czy jakość oprawy wizualnej.
Nioh 3
Nioh 3 – pełna lista poprawek i zmian po demie
Studio zamierza poprawić responsywność sterowania i umożliwić jego szerszą personalizację. Twórcy obiecują także uproszczenie niektórych sztuk walki i przyspieszenie używania Eliksirów. Wprowadzony zostanie m.in. nowy sposób aktywowania specjalnych umiejętności Guardian Spirit oraz skrócony zostanie czas potrzebny na wykonanie akcji Burst Break.
Zbalansowane zostaną również wrogowie – część z nich otrzyma mniejsze paski zdrowia, zmniejszoną celność oraz zmienione ruchy, co ma ułatwić graczom ucieczkę i wykonywanie ataków ninjutsu. Zmiany dotkną także specyficznych przeciwników, np. Crucible Wasps nie będą już poruszać się na niedostępne wysokości.
Twórcy chcą także poprawić oprawę graficzną, w tym globalne oświetlenie, widoczność w ciemnych miejscach oraz ograniczyć nadmierną mgłę. Ułatwiona zostanie eksploracja – wyraźniej oznaczone będą nieosiągalne lokacje, a obrażenia od upadków zostaną zmniejszone.
GramTV przedstawia:
Team Ninja zapowiedziało poprawki jakości trybu wieloosobowego oraz lepszy balans systemu rozwoju postaci. Wprowadzona zostanie również możliwość ukrywania niektórych powiadomień w czasie walki, co ma zwiększyć czytelność i komfort gry.
Dodatkowo gracze będą mogli zmieniać broń w każdej ze styli walki, łatwiej korzystać z menu gestów i szybciej przyzywać pomocników dzięki zmianom w systemie Summoning Seals.
Premiera Nioh 3 planowana jest na 2026 rok na PS5 i PC. Kolejna wersja demonstracyjna może pojawić się w nadchodzących miesiącach.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!