Najnowszy Need for Speed Unbound jest już dostępny dla graczy, którzy nie posiadają konsoli lub komputera.
Gra Need for Speed Unbound trafiła właśnie do katalogu usługi Amazon Luna, co oznacza, że teraz można grać w ten tytuł bez konieczności posiadania mocnego komputera czy konsoli. Wystarczy subskrypcja Luna+ i dostęp do internetu.
Need for Speed Unbound
Need for Speed Unbound trafia do Amazon Luna
Need for Speed Unbound, stworzony przez studio Criterion, to najnowsza odsłona popularnej serii wyścigowej, oferująca nielegalne wyścigi uliczne, pościgi policyjne, unikalną oprawę graficzną w stylu graffiti i realistyczne otoczenie. Gra pierwotnie ukazała się w 2022 roku na PC, PS5 i Xbox Series X/S. Fani zręcznościowego ścigania, którzy nie mają dostępu do konsoli lub komputera, mogą właśnie oddać się szalonej akcji w NFS Unbound dzięki grze w chmurze.
W przeciwieństwie do nieistniejącej już usługi Google Stadia, Amazon Luna wciąż działa w modelu subskrypcyjnym. Gracze nie kupują pojedynczych gier, a zamiast tego mają dostęp do biblioteki ponad 100 tytułów dostępnych w chmurze na urządzeniach mobilnych, tabletach, laptopach, komputerach PC i telewizorach Smart TV.
GramTV przedstawia:
Dostępne pakiety w Amazon Luna:
Amazon Luna (dla członków Amazon Prime) – bez dodatkowych opłat, oferuje rotacyjny katalog gier, między innymi Trackmania, Rocket Racing, RiMS Racing
Luna+ – rozszerzona subskrypcja z większą biblioteką gier. Kosztuje 9,99 dolarów czyli około 45 zł miesięcznie. Dostępny jest także 7-dniowy okres próbny.
Ubisoft+ – dodatek do Luna+, który oferuje tytuły od Ubisoftu, między innymi The Crew Motorfest. Koszt to 17,99 dolarów czyli około 75 zł miesięcznie
Wraz z Need for Speed Unbound w usłudze Luna+ znajdziemy także inne gry wyścigowe, takie jak Hot Wheels Unleashed 2, MotoGP 24, WRC Generations i wiele innych.
Co dalej z serią Need for Speed? Choć wsparcie dla Need for Speed Unbound zakończyło się wraz z aktualizacją Vol. 9, a studio Criterion skupiło się na pracy nad serią Battlefield, wydawca EA sugeruje, że marka powróci w „nowy i interesujący sposób” w przyszłości.