MGS Delta pokazuje, jak może wyglądać grafika na PS6. Zobaczyliśmy efekt wielu godzin pracy jednego z internetowych twórców

Mikołaj Berlik
2025/09/18 19:00
2
1

Modyfikacja do Metal Gear Solid Delta: Snake Eater pokazuje, jak gra może wyglądać w fotorealistycznej wersji.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater już w standardowej wersji zachwyca oprawą graficzną, ale moder Beyond Dreams postanowił pójść o krok dalej. Dzięki pakietowi modyfikacji z włączonym ray tracingiem udało się uzyskać efekt niemal fotorealistyczny, który pokazano na nagraniu w natywnej rozdzielczości 4K.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater – mod z zaawansowanym ray tracingiem

Twórca wyjaśnia, że celem projektu było maksymalne wzmocnienie globalnego oświetlenia. Wykorzystano do tego shader “Complete RT” oparty na technologii ReSTIR GI, który jest jednym z najbardziej zaawansowanych rozwiązań w ray tracingu. Efekt uzupełniają ulepszone cieniowanie obiektów, realistyczna trawa, lepsza głębia ostrości, korekcja kolorów i subtelne zmiany w pracy kamery.

Wszystko to sprawia, że Metal Gear Solid Delta wygląda jak tytuł, który mógłby zadebiutować na PlayStation 6 lub kolejnej generacji konsol. Niestety, aby uzyskać taki efekt, potrzeba niezwykle mocnego sprzętu – m.in. karty NVIDIA RTX 5090, procesora Intel 14700K oraz 32 GB RAM-u.

GramTV przedstawia:

Modyfikacja nie tylko podkreśla potencjał gry, ale i pokazuje, jak w przyszłości mogą wyglądać remaki kultowych produkcji, jeśli deweloperzy pójdą w stronę maksymalnego fotorealizmu.

Komentarze
2
Grze
Gramowicz
19/09/2025 07:39

Jan Paweł z Adamczychy powiedział przecież, że my, Sarmaci, żyjemy w symulacji...

dariuszp
Gramowicz
18/09/2025 22:32

Niech sobie popatrzą na niektóre mody do Cyberpunk 207 7 gdzie nie tylko podkręcają kontrast psując kolory albo rozmywają ekran za pomocą DLSS ale też robią solidną korekcję kolorów więc dosłownie da się niektóre ujęcia pomylić z realnym życiem na pierwszy rzut oka. 

Bo powiem że oryginał wygląda lepiej jak wersja ulepszona na tym filmiku w niektórych wypadkach.

Dla porównania jak mógłby wyglądać next gen - zobaczcie sobie mod DreamPunk 3.1. Tylko trzeba pamiętać że prezentacja jest stricte pod warstwę wizualną więc wszystko jest skonfigurowane tak by wyglądało jak najlepiej co nie oznacza że nie sprawi problemów podczas gameplayu. Tyle można osiągnąć stosując path tracing, korekcję kolorów itp:

https://www.youtube.com/watch?v=X9UKt_qtzvc