Kampania w Delta Force z datą premiery. Twórcy strzelanki dzielą się kolejnymi szczegółami

Mikołaj Berlik
2025/02/11 09:00
1
0

Nowy tryb gry zadebiutuje po małym opóźnieniu.

W grudniu ubiegłego roku doczekaliśmy się premiery wczesnego dostępu do Delta Force - strzelanki z perspektywy pierwszej osoby od TiMi Studio Group, które jest odpowiedzialne za między innymi Call of Duty Mobile. Na samym początku tytuł oferował jedynie rozgrywkę multiplayer i był dostępny w modelu free-to-play z opcją kupienia dodatkowych przedmiotów w grze. Twórcy zapowiedzieli płatną kampanię fabularną, która ostatecznie pojawi się w grze już niedługo.

Delta Force
Delta Force

Delta Force - Black Hawk Down na najnowszym teaserze

Podczas zapowiedzi kampanii Black Hawk Down twórcy Delta Force poinformowali, że nowy tryb pojawi się jeszcze w styczniu, jednak nie miało to miejsca. Właśnie mieliśmy okazję zobaczyć nowy materiał informujący o dacie premiery nadchodzącej zawartości, która została ustalona na 21 lutego. Zabawa w tym trybie ma być płatna, lecz studio nie podzieliło się jeszcze ceną “dodatku”. Warto dodać, że w przeciwieństwie do rozgrywki multiplayer korzystającej z Unreal Engine 4, kampania została stworzona na podstawie Unreal Engine 5, co może być bardziej wymagające dla komputerów.

W Black Hawk Down wcielimy się w jednego z elitarnych operatorów Delta Force, aby ponownie przeżyć jedną z najbardziej kultowych operacji wojskowych. Początkowo miała być to jedynie prosta akcja pojmania, jednak w trakcie wydarzenia zamienia się w niemożliwą ekstrakcję.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy, że Delta Force zadebiutowało w pełnej wersji 5 grudnia. Tytuł jest dostępny wyłącznie na PC i zebrał na Steamie ponad 76 tysięcy opinii, z czego 68 procent okazało się pozytywnych.

Komentarze
1
Hagan
Gramowicz
11/02/2025 09:58

Seria Delta Force miała swój czas w drugiej połowie lat 90, gdy była nowością a nawet nową jakośćią wśród taktycznych FPSów. Technologia Voxel Space znana z Comanche'a generowała realistyczne jak na tamte czasy tereny, którym tradycyjna grafika 3D z polygonów dorównała dopiero w pierwszym Far Cry. Różnorodność zadań i pełna swoboda działania sprawiała, że gra moim zdaniem przewyższała konkurencyjne Rainbow Six i Ghost Recon. Niestety seria padła razem z firmą Novalogic i wskrzeszanie jej w czasach Battlefieldów i ArmA mija się z celem, szczególnie gdy na scenę wkracza jeszcze Six Days in Fallujah.