Jakie były najlepsze misje z Cyberpunk 2077? – twórca zadań pyta graczy o opinie

LM
2021/09/27 14:59
1
0

Jakie są questy w Cyberpunk 2077? Dobre?

Jeśli po dziesiątkach godzin spędzonych w Night City szukacie miejsca, by podzielić się swoimi wspomnieniami z zabawy w Cyberpunk 2077, to mamy coś, co Was zainteresuje. Paweł Sasko, główny projektant zadań z rzeczonej gry, postanowił wypytać graczy o opinie. Te mają posłużyć całemu zespołowi quest designerów do przeanalizowania, wykrycia i naprawy wątków, które mogą tego wymagać. Tym samym warto wspomnieć nie tylko o swoich ulubionych zadaniach z gry, ale też uzasadnić, dlaczego to właśnie one trafiły do zestawienia. Rzućcie okiem na załączony do wiadomości wpis dewelopera.

Jakie były najlepsze misje z Cyberpunk 2077? – twórca zadań pyta graczy o opinie

W chwili pisania wiadomości gracze już podali swoje pierwsze typy przechodząc od zadań głównych aż po powtarzalne misje poboczne, a o wszystkim decydowała zarówno liczba sposobów ich wykonania, jak i towarzyszący temu klimat. Najmocniej oberwało się misjom z cyberpsychopatami, które okazały się powtarzalne, pozbawione znaczenia dla świata gry i przepełnione walką.

Nie wiadomo jak szybko wyniki tego badania rynku znajdą odzwierciedlenie w pracach zespołu odpowiedzialnego za zadania w RPG-ach CD Projektu, ale możemy liczyć, że już przy pierwszych dodatkach do gry. Jaki był najlepszy moment w Cyberpunk 2077? Jak oceniacie zadania z gry w porównaniu z poprzednimi grami studia?

GramTV przedstawia:

Cyberpunk 2077 dostępny jest na PC i konsolach. Gra czeka na pierwsze rozszerzenie oraz usprawnienia dla PlayStation 5 i Xbox Series.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
1
koNraDM4
Gramowicz
27/09/2021 16:29

Tak realnie to za mało tu było wyborów i możliwości wpłynięcia na przebieg zadania. Zadanie w fabryce kociej karmy gdzie próbujemy odebrać Flatheada Maelstromowi genialne i bardzo nieliniowe i chyba jedyne gdzie po za wątkiem Johnnego nasze decyzje opłacą się (lub nie) w późniejszym etapie rozgrywki - dokładniej to podczas misji pobocznej, dla Johnnego jakby nie patrzeć, polegającej na znalezieniu Bes Isis. Misje dla "kolegów i koleżanek" jak to lubię nazywać wątki Judy, Panam czy Rivera były całkiem ciekawe i klimatyczne (szczególnie dla Panam i Rivera) ale przez konstrukcję głównej osi fabularnej nie czułem się dobrze robiąc je by odblokować inne zakończenie, które w dużej mierze przebiegiem będzie przypominać pozostałe zakończenia. No i tu przechodzimy do zakończenia... to zadanie sprawiło, że chyba najwięcej ludzi narzekało na fabułę (pomijając liniowość) z powodu tego, że przebieg różnych zakończeń jest bardzo podobny, a efekt końcowy tym bardziej.