Halo zacznie od nowa – przejście na Unreal Engine i... battle royale?

Wincenty Wawrzyniak
2023/02/03 16:40
0
0

Według najnowszego raportu Jasona Schreiera studio 343 Industries porzuciło silnik Slipspace dla Unreal Engine, a sama marka Halo ma przejść spore zmiany.

Niedawno na łamach portalu Bloomberg pojawił się dość obszerny raport znanego branżowego dziennikarza Jasona Schreiera, w którym dowiedzieliśmy się, iż studio 343 Industries przeszło ostatnio naprawdę ogromne zmiany.

Halo zacznie od nowa – przejście na Unreal Engine i... battle royale?

Halo rozpocznie od samego początku?

Po pierwsze, jeśli chodzi właśnie o samo studio, Microsoft zwolnił 95 osób, a pozostali deweloperzy mają rozpocząć pracę nad uniwersum Halo… od początku. Po drugie, stało się coś, o czym mówi się już tak naprawdę od dłuższego czasu – 343 Industries wreszcie porzuciło silnik Slipspace na rzecz najnowszego Unreal Engine. Po trzecie, cóż…

GramTV przedstawia:

Schreier uważa, że na ten moment deweloperzy nie pracują nad żadną zawartością, która byłaby przeznaczona dla pojedynczego gracza (single-player). Co więcej, dziennikarz potwierdził, iż powstaje Tatanka. Jest to kodowa nazwa dla trybu battle royale, który miałby się pojawić w grze Halo Infinite. Miał on jednak ewoluować w różnych kierunkach – nie wiemy jednak, co to dokładnie oznacza, ale niewykluczone, że projekt przemieni się w osobną grę.

Przypomnijmy jeszcze, że Halo Infinite zadebiutowało 8 grudnia ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X/S. Pojawi się także w usłudze Xbox Game Pass w dniu swojej premiery. Po więcej informacji i aktualności zapraszamy do naszej encyklopedii.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!