GTA IV Definitive Edition Mod usunięty. Take-Two zgłosiło roszczenia do praw

Radosław Krajewski
2022/09/22 12:30

Ambitna modyfikacja do czwartej odsłony GTA nie ujrzy światła dziennego.

Rockstar Games obecnie pracuje nad szóstą pełnoprawną odsłoną Grand Theft Auto i nie zapowiada się, aby studio w najbliższym czasie miało ogłosić pracę nad remasterem czwartej części serii. W lipcu dowiedzieliśmy się, że za taki stan rzeczy wydawca Take-Two Interactive obwinia chłodne przyjęcie GTA: The Trilogy – The Definitive Edition. Ale coś jednak może być na rzeczy, gdyż przed kilkoma dniami zespół odpowiedzialny za modyfikację Grand Theft Auto IV Definitive Edition poinformował o usunięciu swojego projektu z powodu wysłanych przez Take-Two roszczeń praw autorskich do marki.

GTA IV Definitive Edition Mod usunięty. Take-Two zgłosiło roszczenia do praw

Modyfikacja będąca w zasadzie fanowskim remasterem GTA IV niestety nie będzie miała okazji zadebiutować. Gracze nie sprawdzą, jak mogłyby wyglądać przygody Niko Bellica w odświeżonej wersji. Co ciekawe, Take-Two nie zainteresowało się modyfikacjami Definitive Edition do GTA III, GTA: Vice City i GTA: San Andreas wciąż są dostępne do pobrania.

Take-Two kasuje również inne graficzne mody do GTA IV?

Grand Theft Auto IV Definitive Edition Mod to nie jedyny fanowski projekt, który został niedawno skasowany. Również twórcy GTA IV Ultimately Beautiful Edition usunęli swój projekt, nie podając żadnej przyczyny.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
JakiśNick
Gramowicz
Ostatni czwartek
dariuszp napisał:

Mnie zawsze tego typu korpo-komentarze rozwalają.

Winią słabe przyjęcie GTA Trilogy XD Tak jakby to była NASZA wina że ich remaster był gorszy niż te fanowskie.

Jakby zrobili dobry remaster to przyjęcie było by lepsze :-)

To jak studio pracujące nad Trilogy miało gdzieś tą pracę widać po tym że zaokrąglili śrubę XD

https://www.reddit.com/r/GTA/comments/quutz7/definitive_lazy_job_edition/

Dla wyjaśnienia. Z uwagi na to że GTA było "low poly" dużo okrągłych rzeczy miało kąty. Artysta sobie zrobił z tego dowcip robiąc pączek w kształcie śruby i taki biznes można znaleźć na mapie. I ten pączek powinien zostać w kształcie śruby bo o to chodziło w nazwie "Tuff nut donut".

Ale ludzi którzy robili remaster nie obchodziło w jakim kontekście coś było zrobione i zaokrąglili ów "pączek" myśląc że wykonali dobrą robotę.

Pączek ma być okrągły, śruba nie. Żaden żart to nie był.

Silverburg
Gramowicz
Ostatni czwartek
dariuszp napisał:

Mnie zawsze tego typu korpo-komentarze rozwalają.

Winią słabe przyjęcie GTA Trilogy XD Tak jakby to była NASZA wina że ich remaster był gorszy niż te fanowskie.

Jakby zrobili dobry remaster to przyjęcie było by lepsze :-)

To jak studio pracujące nad Trilogy miało gdzieś tą pracę widać po tym że zaokrąglili śrubę XD

https://www.reddit.com/r/GTA/comments/quutz7/definitive_lazy_job_edition/

Dla wyjaśnienia. Z uwagi na to że GTA było "low poly" dużo okrągłych rzeczy miało kąty. Artysta sobie zrobił z tego dowcip robiąc pączek w kształcie śruby i taki biznes można znaleźć na mapie. I ten pączek powinien zostać w kształcie śruby bo o to chodziło w nazwie "Tuff nut donut".

Ale ludzi którzy robili remaster nie obchodziło w jakim kontekście coś było zrobione i zaokrąglili ów "pączek" myśląc że wykonali dobrą robotę.

Ja myślę, że po prostu całość została przepuszczona przez skrypt, który wszystkim modelom zwiększył ilość polygonów, a co zatem idzie model z "ostrymi" krawędziami stały się ofiarami tego procederu. Było to zwyczajne lenistwo producentów i skok na kasę.

dariuszp
Gramowicz
Ostatni czwartek

Mnie zawsze tego typu korpo-komentarze rozwalają.

Winią słabe przyjęcie GTA Trilogy XD Tak jakby to była NASZA wina że ich remaster był gorszy niż te fanowskie.

Jakby zrobili dobry remaster to przyjęcie było by lepsze :-)

To jak studio pracujące nad Trilogy miało gdzieś tą pracę widać po tym że zaokrąglili śrubę XD

https://www.reddit.com/r/GTA/comments/quutz7/definitive_lazy_job_edition/

Dla wyjaśnienia. Z uwagi na to że GTA było "low poly" dużo okrągłych rzeczy miało kąty. Artysta sobie zrobił z tego dowcip robiąc pączek w kształcie śruby i taki biznes można znaleźć na mapie. I ten pączek powinien zostać w kształcie śruby bo o to chodziło w nazwie "Tuff nut donut".

Ale ludzi którzy robili remaster nie obchodziło w jakim kontekście coś było zrobione i zaokrąglili ów "pączek" myśląc że wykonali dobrą robotę.