Deweloperzy po raz kolejny wypowiedzieli się o projekcie.
Nowa produkcja od Sucker Punch ma być jednym z najważniejszych tytułów 2025 roku. Ghost of Yotei stawia na klasyczną opowieść o zemście, ale wyróżnić się ma skalą świata i swobodą rozgrywki, o czym mogliśmy usłyszeć w najnowszym wywiadzie.
Ghost of Yotei
Ghost of Yotei - czym będzie się wyróżniał świat gry?
Ghost of Yotei jest jedynym zapowiedziany na najbliższy czas singleplayerowym tytułem first-party PlayStation. Twórcy stoją przed dużym wyzwaniem, a w rozmowie z japońskim magazynem Famitsu ujawnili nowe szczegóły. Fabuła będzie skupiona dookoła przygody Atsu, a konkretnie motywu zemsty. Bohaterka, po traumatycznych wydarzeniach z dzieciństwa, poluje na członków grupy Yotei Six, przy czym gracze sami wybiorą kolejność eliminacji przeciwników.
Zespół deweloperski stojący za Ghost of Yotei zapewnia, że gracze trafią do ogromnego, otwartego świata, gdzie każdy z wrogów będzie posiadał swój własny teren. Struktura rozgrywki ma przypominać produkcje Ubisoftu - otrzymamy swobodę eksploracji i polowania na wybrane cele. Twórcy odwiedzili nawet Japonię, aby wiernie oddać klimat epoki, uwzględniając m.in. kulturę Ainu.
GramTV przedstawia:
Fabuła Ghost of Yotei została osadzona w roku 1603. Atsu w trakcie gry będzie nosić Shamisen swojej matki, a zmieniające się pory roku wpłyną nie tylko na scenerię, ale też na przebieg walk. System walki pozwoli korzystać z różnych rodzajów broni, takich jak włócznie, podwójne miecze, a także używać uzbrojenia przejętego od pokonanych przeciwników.
Przecież już GoT był zaprojektowany podobnie jak gry Ubisoftu. Wyróżniał się tym że gra miała lepszą historię, lepsze postacie, lepsze historie poboczne, lepszy system walki, lepsze UI, lepszy design, lepszą oprawę graficzną i minimalne ekrany ładowania.