Gex Trilogy świętuje sukces. Europejscy fani dostają wyczekiwaną funkcję

Zaledwie dzień po premierze, Gex Trilogy, czyli zestaw zawierający kultowe platformówki z lat 90., zostało oficjalnie uznane za sukces.

Z okazji wspomnianego sukcesu Gex Trilogy, wydawca Limited Run Games ogłosił dodanie brakującej funkcji dźwiękowej, na którą od dawna czekali europejscy gracze.

Gex Trilogy
Gex Trilogy

Gex Trilogy okazało się sukcesem

Gex Trilogy to kolekcja trzech gier studia Crystal Dynamics: klasycznego dwuwymiarowego Gex z 1995 roku (PS1) oraz jego dwóch trójwymiarowych kontynuacji Gex: Enter the Gecko (1998) i Gex 3: Deep Cover Gecko (1999). Choć nie jest to pełny remaster, zestaw oferuje nowoczesne udogodnienia, takie jak natywne wsparcie szerokiego ekranu, możliwość zapisywania stanu gry w dowolnym momencie, funkcję przewijania rozgrywki oraz dodatki w postaci grafik i archiwalnych materiałów.

Dla wielu fanów to niemal wydanie definitywne, poza jednym wyjątkiem. Początkowo trylogia oferowała wyłącznie amerykańską wersję językową, w której Gexa podkłada głos Dana Goulda, znanego stand-upera. Zabrakło natomiast popularnych w Europie wersji PAL, w których głosów głównemu bohaterowi użyczali Leslie Phillips (Gex 2) oraz Danny John-Jules (Gex 3). Na szczęście, to się właśnie zmienia. Limited Run Games ogłosiło w mediach społecznościowych:

Dziękujemy za sprawienie, że premiera Gex Trilogy była ogromnym sukcesem! Od dawna nad tym pracowaliśmy i w końcu możemy ogłosić, że wersje PAL Gex 2 i Gex 3, z głosami Lesliego Phillipsa i Danny'ego John-Julesa, zostaną dodane w aktualizacji!

GramTV przedstawia:

Aktualizacja jest już dostępna na Steamie. Gracze mogą teraz wybrać wersję PAL danej gry, zmieniając flagę regionu w menu przed rozpoczęciem rozgrywki. Warto jednak zaznaczyć, że są to osobne wersje gry, a dane zapisu nie są między nimi współdzielone. Patch poprawia także domyślne przypisanie klawiszy na klawiaturze, co było częstym zarzutem po premierze. Nadal jednak nie rozwiązano innych problemów zgłaszanych przez graczy, takich jak braki w skalowaniu obrazu czy problemy z dźwiękiem.

Jeśli chodzi o konsole PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch, otrzymają one aktualizację z wersjami głosowymi PAL, gdy tylko zakończy się proces certyfikacji patcha.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!