Fani Władcy Pierścieni dokonali tego, co wydawało się niemożliwe. Zajęło im to aż trzy lata

Radosław Krajewski
2025/07/09 10:40
0
0

I to się nazywa wyprawa, a nie jakichś dziewięciu podróżników, którzy odpadają podczas przygody jeden po drugim.

Wydana w 2007 roku gra MMORPG The Lord of the Rings Online wciąż żyje i ma się dobrze. Na Steam każdego dnia w ten tytuł gra około 1200-1300 graczy. Nic więc dziwnego, że społeczność produkcji nadal jest aktywna i podejmuje się różnych wyzwań, aby urozmaicić sobie rozgrywkę. Ostatnio po trzech lat prób, gracze The Lord of the Rings Online w końcu zakończyli swoją niezwykłą wyprawę z Shire do Góry Przeznaczenia. W ramach dorocznego wydarzenia pod nazwą „Great Hobbit Run”, organizowanego przez streamera Twitcha BurkeBlacka, grupa niskopoziomowych hobbitów przemierzyła całą mapę, by dotrzeć do samego serca Mordoru. Po prawie siedmiu godzinach marszu zakończyli podróż widowiskowym skokiem do lawy.

The Lord of the Rings Online

The Lord of the Rings Online – niskopoziomowi hobbici dotarli do Góry Przeznaczenia po trzech latach prób

Po trzech latach prób hobbici w końcu dotarli na Górę Przeznaczenia i rzuciliśmy się w lawę! Dziękuję wszystkim pomocnikom i uczestnikom tego rocznego wydarzenia… ale niestety zapomniałem pierścienia w Shire, więc spróbujemy ponownie w przyszłym roku! - napisał BurkeBlack.

Wczytywanie ramki mediów.

W trakcie „Great Hobbit Run” uczestnicy nie podejmują żadnych zadań i startują hobbitami niskiego poziomu pokonują niebezpieczne terytoria przeznaczone dla postaci na poziomie 112, unikając potworów i bossów, by w końcu dotrzeć do Góry Przeznaczenia. Choć w samej grze nie można zdobyć Jedynego Pierścienia, wydarzenie zyskało już kultowy status i wszystko wskazuje na to, że tradycja biegu będzie kontynuowana.

GramTV przedstawia:

Na koniec uczestnicy w geście triumfu rzucili się w ogniste czeluści Góry Przeznaczenia, po czym odrodzili się w Rivendell. Wspólna przygoda, choć pozbawiona Pierścienia, zakończyła się sukcesem i zapowiedzią kolejnej edycji.

Mimo że The Lord of the Rings Online zadebiutowało w 2007 roku, gra wciąż ma aktywną społeczność i otrzymuje nowe dodatki. W czasach, gdy współczesne gry sieciowe bywają zamykane zaledwie kilka tygodni po premierze, przykład tej produkcji pokazuje siłę oddolnych inicjatyw graczy oraz siłę nostalgii i miłości do uniwersum Tolkiena.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!