Nowe zaklęcia, lochy i wyzwania pojawią się w grze.
Blizzard oficjalnie zapowiedział nowości, które trafią do Diablo IV w ramach 9. sezonu zatytułowanego Grzechy Horadrimów. Wszystkie zmiany zostaną najpierw przetestowane w ramach publicznego PTR 2.3, który potrwa od 27 maja do 3 czerwca. Gracze mogą spodziewać się znacznie rozbudowanego endgame’u oraz poważnych zmian w balansie rozgrywki.
Diablo 4
Diablo 4 – czym będzie wyróżniał się sezon 9?
Nowy sezon wprowadzi do Diablo 4 system Zaklęć Horadrimów, które pozwolą na dalsze modyfikowanie stylu gry. Każde z zaklęć składać się będzie z trzech elementów: Katalizatora, Infuzji i Arkany. Ich łączenie pozwoli tworzyć unikalne efekty i obrażenia, które przydadzą się szczególnie w nowym typie lochów – Skarbcach Horadrimów.
Te „mikrolochy” będą dostępne wewnątrz Podziemi Koszmarów i pojawią się losowo – choć będzie można zwiększyć szansę ich znalezienia. Gracze będą musieli w nich pokonać silnych wrogów w określonym czasie, co zapewni dodatkowe nagrody.
Blizzard przygotował także coś dla najbardziej doświadczonych graczy Diablo 4. Tryb Eskalujących Koszmarów połączy trzy Podziemia Koszmarów w jedno wyzwanie, w którym każdy kolejny poziom będzie trudniejszy z powodu kumulujących się modyfikatorów. Na końcu czeka boss – Astaroth, który tym razem zmierzy się z nami oddzielnie od swojego wierzchowca.
GramTV przedstawia:
Oprócz nowej zawartości sezon przyniesie też aktualizację balansu. Największa zmiana to osłabienie mechaniki Overpower, która według planów Blizzarda ma zostać zredukowana aż o 80%. To wpłynie na obecnie dominujące buildy.
Pojawią się również nowe przedmioty:
Klejnoty Horadrimów – wzmacniają zaklęcia, umieszczane w amuletach i pierścieniach;
6 nowych unikatów;
nowe zestawy modyfikatorów dla Lochów Koszmarów.
Dziewiąty sezon Diablo 4 zostanie przetestowany na PTR od 27 maja do 3 czerwca. Premiery pełnej aktualizacji możemy spodziewać się wkrótce po zakończeniu testów.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!