Demo gry o Spider-Manie na Unreal Engine 5 urwie Wam głowę
DK
2022/04/28 11:20
6
0
Pliki są dostępne do pobrania.
Tydzień temu informowaliśmy o wersji demonstracyjnej gry o Supermanie na Unreal Engine 5. Autor tamtego dzieła – Tyson Butler-Boschma – użył miasta z The Matrix Awaken's City Project od Epic Games, osadzając w roli głównej Supermana. Pliki z prowizoryczną wersją produkcji udostępnił w internecie. Teraz mamy do czynienia z podobną sytuacją, tylko z innym bohaterem.
Na kanale dwr na YouTube pojawiło się nagranie prezentujące zamysł gry o Spider-Manie w środowisku UE5. Animacje i wygląd głównego bohatera autor dema zapożyczył od Lewisa Fiforda, który tworzy projekt Spider-Man na silniku Unreal Engine 4.
GramTV przedstawia:
Pliki, podobnie jak w przypadku Supermana, są dostępne do pobrania z darmo. Zassiemy je pod tym adresem. Oczywiście do odpalenia dema potrzebny jest dobry komputer. No i z racji tego, że jest to jedynie wizja gry, należy liczyć się z różnymi niedociągnięciami technicznymi. Ale i tak wygląda to bardzo dobrze. Zresztą zobaczcie sami.
Nieźle autorowi urwało głowę, może to i lepiej, bo nie będzie pisać takich idiotycznych tytułów.
alex1112
Gramowicz
28/04/2022 17:43
Ale co tu ma urywać głowę?
Animacja postaci bardzo słaba,
Jakość tekstur słaba,
Nachodzenie tekstów na siebie.
Zarąbiste lusterka samochodowe ala czarna dziura.
Na plusy można wpisać zasięg rysowania tekstów i ray tracing. Tylko jaki sprzęt będzie potrzebny aby udźwignąć?
Widziałem już kilka filmów z The Matrix Awaken City Project na Unreal 5 i wyłączywszy oświetlenie naprawdę nie ma się czym zachwycać.
Shu
Gramowicz
28/04/2022 14:54
wolff01 napisał:
Nie wiem co tu ma pupe urywać... że miasto realistyczne? Nie znam się ale podejrzewam ze to podobna technologia co w Microsoft Simulator że zaciąga obrazy z map satelitarnych przy użyciu Azure Clouda i je przerabia na tekstury, coś takiego https://developer.microsoft.com/en-us/games/blog/microsoft-flight-simulator-the-future-of-game-development/
Nie, to jest miasto stworzone normalnie - ręcznie - na potrzeby dema Matrix: Awakens. Jest udostępnione przez epic za darmo - każdy może je sobie pobrać i zrobić z nim co chce przy użyciu UE5.
wolff01
Gramowicz
28/04/2022 14:24
Nie wiem co tu ma pupe urywać... że miasto realistyczne? Nie znam się ale podejrzewam ze to podobna technologia co w Microsoft Simulator że zaciąga obrazy z map satelitarnych przy użyciu Azure Clouda i je przerabia na tekstury, coś takiego https://developer.microsoft.com/en-us/games/blog/microsoft-flight-simulator-the-future-of-game-development/
Shu
Gramowicz
28/04/2022 12:49
Czyli autor video nie zrobił sam nic? Bo miasto to pełna darmowa mapa dostępna w UE5 dla każdego, a resztę wziął od kogoś od innego :D świetna robota!