Dead Space bez mikrotransakcji. Szczegóły na temat rozgrywki – wywiad z twórcami

Wincenty Wawrzyniak
2021/07/25 11:50
1
0

Dziennikarze serwisu IGN mieli okazję przeprowadzić interesujący wywiad z deweloperami odpowiedzialnymi za zapowiedziany niedawno remake Dead Space.

Niedługo po oficjalnej zapowiedzi gruntownego odświeżenia pierwszej części serii Dead Space na łamach portalu IGN pojawił się ciekawy wywiad z deweloperami z zespołu EA Motive. Dowiedzieliśmy się między innymi, że wszystkie elementy produkcji są projektowane całkowicie od zera – nic nie zostało przerobione z oryginalnego silnika z 2008 roku; twórcy stworzyli od początku poszczególne tekstury oraz modele, a także nagrali od nowa wszystkie animacje. Podobnie jest w przypadku efektów dźwiękowych, które, choć zostały nagrane od nowa, mają przede wszystkim zachować klimat pierwowzoru. To jednak nie wszystko.Dead Space bez mikrotransakcji. Szczegóły na temat rozgrywki – wywiad z twórcamiZapewniono, iż remake Dead Space nie będzie posiadać żadnych mikropłatności. Deweloperzy chcą również pozostać wierni pierwotnemu założeniu i fabule, aczkolwiek zdradzili, że nie zabraknie nowych elementów – studio inspiruje się nie tylko pozostałymi odsłonami, ale też książkami czy komiksami. Niewykluczone, że widocznych zmian doczeka się również sama rozgrywka; prawdopodobnie w nowym Dead Space znajdziemy niektóre rozwiązania, jakie zostały zastosowane dopiero w dwójce czy trójce.

Co jeszcze? Z racji tego, że produkcja powstaje na sprzęt nowej generacji, mamy nie zobaczyć ekranów ładowania. Gra jest projektowana w taki sposób, abyśmy mogli przejść całość bez nawet jednego zatrzymania – czy to przez loadingi, czy też przez sekwencje mające na celu takowe loadingi ukryć. Przypomnijmy jeszcze na koniec, że remake jedynki zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Zainteresowanych zapraszamy na stronę internetową gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
1
Gregario
Gramowicz
26/07/2021 00:58

A co z zapewnieniem, że w grę będzie można zagrać w dniu premiery? :D

Jednak trzeba pochwalić twórców - uczą się na błędach. Mikropłatności i gry bez trybu wieloosobowego nie idą ze sobą w parze.