Reżyser gry wziął na siebie odpowiedzialność za „niespójne decyzje” i obiecał poprawę sytuacji.
Dark and Darker od kilku dni mierzy się z poważnym kryzysem. Gracze masowo wystawiają negatywne recenzje na Steamie, a ich niezadowolenie wywołała aktualizacja z 26 czerwca. Krytyka dotyczy głównie zmian w łupach, usunięcia kolejek solo i duetów, a także braku sensu w rozgrywce przygodowej. W efekcie tylko 25% z ponad 2,5 tysiąca ostatnich recenzji jest pozytywna.
Dark and Darker
Dark and Darker – co nie zadziałało w nowej aktualizacji?
Społeczność Dark and Darker od dłuższego czasu narzekała na kierunek rozwoju gry, ale ostatnia aktualizacja przelała czarę goryczy. Znacząco zmniejszono częstotliwość wypadania cennych przedmiotów i utrudniono grę solo, co skutkuje koniecznością walki z pełnymi drużynami. Dodatkowo wprowadzono kontrowersyjne zmiany w balansie klas i interfejsie ekwipunku. Fani zarzucają zespołowi Ironmace odejście od pierwotnej wizji i słabe reagowanie na opinie.
W odpowiedzi na kryzys reżyser Dark and Darker, znany jako SDF, opublikował oświadczenie na Discordzie. Przeprosił za niespójne decyzje i przyznał, że nie potrafi projektować gier pod trendy i oczekiwania szerokiej publiczności. Zadeklarował powrót do pierwotnej wizji, ale obiecał też lepsze filtrowanie opinii społeczności i zapowiedział poprawki.
GramTV przedstawia:
Zespół stojący za Dark and Darker zamierza teraz skupić się na trzech głównych aspektach: poprawie wrażeń z gry solo, zwiększeniu satysfakcji z łupów oraz ulepszeniu balansu walki. Jedną z pierwszych nowości ma być system mistrzostwa dający premie za używanie konkretnych typów uzbrojenia. Wprowadzony już hotfix #89 poprawił częstotliwość wypadania łupu i zmniejszył dysproporcję między graczami solo a drużynami.
Dark and Darker pozostaje dostępne wyłącznie na PC we wczesnym dostępie, a po usunięciu z Epic Games Store można w nie grać przez Steam lub własny launcher studia.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!