CP 2077: Phantom Liberty to – budżetowo – największy dodatek w historii studia

Wincenty Wawrzyniak
2023/01/20 19:30
8
0

Przedstawiciel studia stwierdził, że gracze mogą oczekiwać największego rozszerzenia w historii polskiego zespołu w kontekście budżetowym.

Wiemy już, że Phantom Liberty to pierwszy i zarazem ostatni pełnoprawny dodatek fabularny do gry Cyberpunk 2077. Redakcja serwisu Parkiet postanowiła zapytać przedstawiciela studia o rozszerzenie i dowiedziała się, że – przynajmniej w kontekście budżetowym – jest to największe rozszerzenie w historii polskiego studia CD Projekt RED. Choć deweloperzy nie są jeszcze w stanie zdradzić daty premiery, Marek Bugdoł z działu relacji inwestorskich w CD Projekcie zapewnił, iż prace przebiegają zgodnie z planem.

CP 2077: Phantom Liberty to – budżetowo – największy dodatek w historii studia

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty to sporo pieniędzy

Tak, czujemy się komfortowo z obecnym stanem prac nad dodatkiem – informuje przedstawiciel CD Projektu. Dodaje, że będzie to największy dodatek w historii studia pod względem budżetu. – Liczymy, że nowe przygody i bohaterowie przyciągną tych, którzy już dobrze znają „Cyberpunka”, a także zachęcą wielu nowych graczy do rozpoczęcia rozgrywki w Night City – mówi.

Dowiedzieliśmy się też, że premiera anime Cyberpunk Edgerunners spowodowała znaczący wzrost zainteresowania grą:

W czwartym kwartale widzieliśmy zdecydowany wzrost zainteresowania trzecią częścią „Wiedźmina”, zarówno pod względem sprzedażowym, jak i liczby osób grających w nasz tytuł. Zgodnie z oczekiwaniami był to najmocniejszy sprzedażowo kwartał roku dla tej gry – informuje przedstawiciel CD Projektu.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy na koniec, że Cyberpunk 2077 zadebiutował 10 grudnia 2020 roku na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4 i Xbox One, a także (w ubiegłym roku) na PlayStation 5 oraz Xbox Series X.

Komentarze
8
MisticGohan_MODED
Gramowicz
21/01/2023 15:37

Oby tak było.

Khalid...
Gramowicz
21/01/2023 11:33
ZubenPL napisał:

Bo UE 5 magicznie rozwiąże optymalizacje xD Ostatnio mamy co chwile grę na UE która jest wydajnościowym potwiorkiem na pc i nowych konsolach jak nowy batman. Sam silnik nie rozwiąże problemów a technologie jak nanite i lumen co pokazał fortnite wymagają bardzo dobrego sprzętu nawet na grze z tak prostymi assetami. Ich największym problem to jaki pisał dariusz będzie system dialogów i questów do napisania by działał dobrze a nie jak ten potworek w inkwizycji gdzie bioware poległo na próbach dodania sprawnego systemu dialogów i obsługi zaawansowanych zadań przez co gra była biedą z zadaniami jak z mmorpga.

Khalid... napisał:

O REDów to ja sie nie martwie. Najwiekszy problem jest w tym, że wszystko oparte jest na silniku RED Engine. To był ich gwóźdź do trumny jeśli chodzi o optymalizację. Drugą część Cyberpunka będą robić na Unreal Engine 5. Zastanawiam się czy będzie można zaimplementować ich assety itd do tego silnika czy wszystko będą musieli robić od podstaw. Tyle pracy poszłoby w odstawkę.

Wiesz już sam problem, że RED Engine jest ich autorskim silnikiem. Nie jest silnikiem komercyjnym. Nie wielu ludzi sie na nim więc zna. Co do Unreal to na świecie jest wykorzystywany od dawna. Tak wiec i o specjalistow nie ma trudno. Myśle, że zmiana silnika wyjdzie im na plus.

PS: GRAM ogarnijcie sie troche z tym reklamami, bo ten portal staje sie na androidzie po prostu nieczytelny.

ZubenPL
Gramowicz
21/01/2023 02:26
Khalid... napisał:

O REDów to ja sie nie martwie. Najwiekszy problem jest w tym, że wszystko oparte jest na silniku RED Engine. To był ich gwóźdź do trumny jeśli chodzi o optymalizację. Drugą część Cyberpunka będą robić na Unreal Engine 5. Zastanawiam się czy będzie można zaimplementować ich assety itd do tego silnika czy wszystko będą musieli robić od podstaw. Tyle pracy poszłoby w odstawkę.

Bo UE 5 magicznie rozwiąże optymalizacje xD Ostatnio mamy co chwile grę na UE która jest wydajnościowym potwiorkiem na pc i nowych konsolach jak nowy batman. Sam silnik nie rozwiąże problemów a technologie jak nanite i lumen co pokazał fortnite wymagają bardzo dobrego sprzętu nawet na grze z tak prostymi assetami. Ich największym problem to jaki pisał dariusz będzie system dialogów i questów do napisania by działał dobrze a nie jak ten potworek w inkwizycji gdzie bioware poległo na próbach dodania sprawnego systemu dialogów i obsługi zaawansowanych zadań przez co gra była biedą z zadaniami jak z mmorpga.




Trwa Wczytywanie