MindsEye nie zaliczyło udanej premiery. Gra spotkała się z mieszanym odbiorem, a zainteresowanie wokół tytułu było niewielkie. W obliczu negatywnego odbioru wyjątkiem jest głos Obbe Vermeija, byłego dyrektora technicznego w Rockstar, który pracował nad serią Grand Theft Auto do 2009 roku.
MindsEye
Obbe Vermeij stanął w obronie MindsEye
Vermeij, który zdecydował się sprawdzić grę Build a Rocket Boy głównie ze względu na znajomości z jej twórcami, stwierdził, że „naprawdę mu się podobała” i że pewne aspekty rozgrywki są „na bardzo wysokim poziomie”:
Właśnie skończyłem grać w @MindsEyeGame. Zagrałem mimo recenzji, bo znam ludzi z @buildarocketboy i byłem ciekaw.
Ku mojemu zaskoczeniu — naprawdę mi się podobało.
Przerywniki filmowe, postacie, fabuła, aktorstwo i ogólny klimat są na bardzo wysokim poziomie.
Misje są trochę nijakie, a kod miejscami bywa zabugowany.
Gdyby naprawili najgorsze błędy i wydali grę za 40 dolarów, odbiór byłby znacznie lepszy. Może jeszcze uda im się to naprawić.
GramTV przedstawia:
Mimo pochwał Vermeij otwarcie przyznaje, że kod gry zawiera błędy i misje są „trochę nijakie”. Jego zdaniem, gdyby deweloperzy Build a Rocket Boy usunęli najgorsze usterki, a gra trafiłaby na rynek w cenie 40 dolarów, jej premierowy odbiór byłby znacznie bardziej pozytywny.
Przypomnijmy, że MindsEye zadebiutowało 10 czerwca 2025 roku. Produkcja jest dostępna na PC, PlayStation 5 oraz konsolach Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!