Udana i niespodziewana premiera The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered może stać się początkiem nowej strategii wydawniczej Bethesdy. Dyrektor studia, Tom Mustaine, przyznał w rozmowie z GamesRadar+, że chętnie zobaczyłby więcej gier wypuszczanych w formie tzw. „shadow dropów” — czyli publikowanych tuż po ich oficjalnym ogłoszeniu.
Bethesda znowu zastosuje “shadow drop”?
Oblivion Remastered trafiło na rynek 22 kwietnia 2025 roku, w dniu zapowiedzi. Mimo wcześniejszych przecieków, które odebrały nieco elementu zaskoczenia, posunięcie okazało się strzałem w dziesiątkę. Fani natychmiast rzucili się do gry, a w ciągu trzech miesięcy tytuł przyciągnął ponad dziewięć milionów graczy. Lata spekulacji wokół Skyrima oraz wyczekiwanego The Elder Scrolls VI podsyciły zainteresowanie remasterem bez konieczności klasycznej kampanii marketingowej.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!