Beta Monster Hunter Wilds wydłużona. Gracze dostaną dodatkową dobę na testowanie gry

Patrycja Pietrowska
2025/02/10 17:30
0
0

Decyzja ma związek z niedawną awarią PlayStation Network.

W piątek wieczorem rozpoczęła się poważna awaria PlayStation Network. Pojawiały się problemy między innymi z uruchamianiem gier czy aplikacji, a także z logowaniem. W tym samym czasie trwały otwarte testy beta Monster Hunter Wilds, jednak Capcom postanowił dać graczom więcej czasu na sprawdzanie tytułu w drugiej turze testów.

Monster Hunter Wilds
Monster Hunter Wilds

Beta testy Monster Hunter Wilds przedłużone przez awarię PSN

Capcom ogłosił, że kolejne beta testy gry Monster Hunter Wilds zostaną przedłużone o 24 godziny dla wszystkich graczy, w tym użytkowników komputerów osobistych. Decyzja ta została podjęta w związku z niedawną awarią PlayStation Network, która uniemożliwiła graczom na PlayStation 5 korzystanie z gry w trakcie weekendu.

Łowcy, z przyjemnością potwierdzamy, że z powodu awarii PlayStation Network, która miała miejsce w pierwszym tygodniu OBT2, przedłużamy drugi tydzień OBT2 o 24 godziny na wszystkich platformach! – czytamy na platformie X.

Dłuższa sesja rozpocznie się zatem 14 lutego o godzinie 5:00 czasu polskiego i potrwa do 18 lutego do godziny 4:59. Pierwotnie, zakończenie testów planowane było na niedzielę. Przedłużony czas testów daje graczom szansę na dokładniejsze sprawdzenie nadchodzącej produkcji.

GramTV przedstawia:

W ramach beta testów Monster Hunter Wilds gracze mogą zmierzyć się z Arkveldem i Gypcerosem. Powróciło też zadanie Polowanie na Doshagumę. Nie zabraknie też dostępu do kreatora postaci z pełnym zestawem funkcji, a stworzonego bohatera będzie można przenieść do pełnej wersji gry. Za udział w otwartej becie Monster Hunter Wilds gracze mogą liczyć na nagrody do odebrania w pełnej wersji gry, w tym bonusowe zdobienia oraz zestaw przedmiotów.

Na zakończenie przypomnijmy, że Monster Hunter Wilds zadebiutuje już 28 lutego 2025 roku. Gra powstaje z myślą o komputerach osobistych, a także konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!