Bazowe PS5 nie wystarcza już twórcom gier? Deweloper nowego soulslike opiera się bardziej na możliwościach wersji Pro

Mikołaj Berlik
2025/01/21 17:00
5
0

Poznaliśmy opinię zespołu odpowiedzialnego za AI Limit.

Ostatnio mogliśmy usłyszeć nową wypowiedź twórcy AI Limit, nowego RPG akcji powstającego dzięki PlayStation China Hero Project. Jest to inicjatywa, dzięki której niezależni twórcy mogą otrzymać odpowiednie narzędzie techniczne, wsparcie finansowe oraz marketingowe potrzebne do stworzenia bardziej ambitnych projektów. Przy okazji dowiedzieliśmy się więcej o obecnym stanie mocy PlayStation 5.

AI Limit
AI Limit

AI Limit - kolejne informacje o grze

W serwisie GamingBolt pojawił się wywiad z twórcami AI Limit, którzy ujawnili szczegóły dotyczące projektu. W soulslike’u zobaczymy wiele wymagających wrogów, jednak deweloperzy skupiają się na utrzymaniu poziomu trudności w równowadze. Otrzymamy dostęp do około 20-30 rodzajów broni, co ma pozwolić graczom na zupełnie inne doświadczenia w zależności od wyboru oraz możliwość dowolnej zmiany. Poruszono również kwestię PlayStation 5, które zdaniem jednego z deweloperów jest już przestarzałe - konsola ma już za sobą 4 lata dostępności. Problem może rozwiązać jednak wersja Pro urządzenia.

W grze dostępnych jest łącznie około 20-30 rodzajów broni, obejmujących szeroki zakres opcji. Różnorodność broni zapewnia różne style walki i tempo, dzięki czemu wrażenia z walki są bardziej zróżnicowane.

Od wydania PS5 minęły już 4 lata. Ta technologia może być już przestarzała dla graczy. PS5 Pro rozwiązuje ten problem. Dla deweloperów ulepszony procesor graficzny pomoże w renderowaniu i zwiększeniu liczby klatek na sekundę. Ale w tej chwili naszym priorytetem jest optymalizacja wersji PS5.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy, że AI Limit ukaże się na rynku już niedługo - premiera została zaplanowana na 27 marca. Tytuł będzie dostępny na PC oraz PlayStation 5.

Komentarze
5
tulum
Gramowicz
23/01/2025 15:49

Rozumiem jeśli by to powiedział twórca jakiegoś bardziej ambitnego projektu, gry typu GTA czy Cyberpunk

Ale nie gry która wygląda jak anime kopia Bloodborne, który pomimo tego że wyszedł w 2015 wygląda o niebo lepiej 

Tak wiem że oba tytuły są z tego samego gatunku ale niektóre animacje wyglądają jak 1:1 przekopiowane z BB przez co dla mnie jest po prostu marną kopią/parodią 

Sony już lepiej jakby wpakowało fundusze w remaster Bloodborne 

Promko
Gramowicz
23/01/2025 08:01

Lenistwo devów przebija sufit. Jak patrzę, jakie cuda potrafią zrobić ludzie, weźmy choćby na tapet indyki. Już nie wspomnę o retro kompach. Posr.ło się w kubełkach...

red dred
Gość
22/01/2025 21:07

Jak się nie chce albo nie ma umiejętności optymalizować gier tylko liczyć na mocny sprzęt jak przy pc to niech się nie biorą za gry. Poprzednie konsole wyciskały ile można przez lata, a teraz rok po premierze i calineczki już płaczą, że nie da się na to gier robić.




Trwa Wczytywanie