Atomic Heart 2 postawi na wybory gracza i rozbudowaną personalizację. Co zmieni się w rozgrywce?

Mikołaj Berlik
2025/06/27 19:00
0
0

Twórcy zapowiadają żyjący świat, głębsze drzewka umiejętności i realne konsekwencje decyzji.

Mundfish powoli ujawnia szczegóły Atomic Heart 2. W rozmowie z WCCFTech, reżyser gry Robert Bagratuni podkreślił, że druga część zaoferuje znacznie bardziej rozbudowane elementy RPG, w których kluczowe będą wybory gracza, personalizacja i immersyjny świat.

Atomic Heart 2
Atomic Heart 2

Atomic Heart 2 – nowe informacje od twórców

W Atomic Heart 2 gracze mogą liczyć na znacznie głębsze drzewka umiejętności, więcej opcji rozwoju postaci oraz ulepszoną personalizację broni. Bagratuni zaznacza jednak, że wszystkie te elementy mają być zintegrowane z rozgrywką, a nie sztucznie nałożone. Świat gry ma być „żywy”, reagujący na poczynania gracza i bardziej angażujący niż w pierwowzorze.

Twórcy zapowiadają też dodatkowe aktywności pomiędzy misjami, które mają nagradzać eksplorację i ciekawość, bez zamieniania gry w klasyczny sandbox z listą zadań do odhaczenia. Zachowany zostanie też charakterystyczny surrealistyczny klimat, znany z pierwszej części.

GramTV przedstawia:

Jedną z kluczowych zmian ma być system decyzji. Gracze będą mogli wpływać na przebieg wybranych wydarzeń i misji, co – według zapowiedzi – da poczucie większej sprawczości. Reżyser nie chciał zdradzać zbyt wiele na temat towarzyszy, ale zasugerował, że główny bohater nie będzie działał całkowicie sam.

Atomic Heart 2 pozostaje bez daty premiery, ale wiadomo, że gra powstaje na Unreal Engine 5 i trafi na PC oraz konsole. Obok niej studio pracuje również nad MMO The Cube, osadzonym w tym samym uniwersum.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!