Anno 117: Pax Romana może umożliwić budowanie krętych dróg
Na platformie X ukazał się nowy wpis od twórców serii Anno. Jak napisali deweloperzy, kilka dni temu był „odpowiedni dzień, aby ogłosić, że wracamy na trasę”. „Dokąd prowadzi? Co zobaczymy po drodze? Bądźcie czujni!” – czytamy w poście. Najważniejszym elementem jest jednak załączona grafika, która wywołała spore poruszenie wśród graczy.
Na grafice widzimy bowiem krętą drogę, która szczególnie zainteresowała graczy. Do tej pory w grach z serii Anno drogi można było budować jedynie w oparciu o siatkę, a zakręty mogły być tworzone jedynie pod kątem prostym. Grafika z Anno 117: Pax Romana sugeruje jednak, że nowa odsłona gry może dać graczom większą swobodę w projektowaniu dróg, umożliwiając tworzenie łagodnych łuków i zakrętów. Fani serii mogą interpretować to jako zapowiedź rewolucyjnych zmian w systemie budowania właśnie tego elementu miasta, co byłoby stanowić znaczącą zmianę w porównaniu do poprzednich części.
W najnowszej odsłonie obsypanej nagrodami, strategicznej serii Anno, twoim przeznaczeniem jest wytyczyć kierunek rozwoju dla Cesarstwa Rzymskiego od Roku Pańskiego 117. Jako namiestnik postawisz na rozwój gospodarczy, czy raczej na rządy siły? Staniesz na czele buntu, czy spróbujesz jednoczyć różne kultury? To ty zdecydujesz, jaką cenę będzie miał pokój. – brzmi opis gry.
GramTV przedstawia:
Choć nie znamy dokładnej daty premiery, wiemy, że produkcja zmierza na komputery osobiste oraz konsole Xbox Series oraz PlayStation. Anno 117: Pax Romana ma być dostępne od dnia premiery na platformie Steam.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!