Call of Duty: Modern Warfare – gracze narzekają na irytujące reklamy Cold War

Wincenty Wawrzyniak
2020/12/26 14:00
0
0

Wygląda na to, że Activision próbuje za wszelką cenę przyciągnąć graczy Call of Duty do najnowszej odsłony, Call of Duty: Black Ops – Cold War.

Siedemnasta główna odsłona kultowego cyklu pierwszoosobowych strzelanek, Call of Duty: Black Ops – Cold War, zadebiutowała na rynku stosunkowo niedawno, bo nieco ponad miesiąc temu 13 listopada bieżącego roku. I choć gra poradziła sobie całkiem nieźle na rynku pod względem sprzedażowym, to jednak wciąż nie okazała się tak popularna, jak swój poprzednik, czyli Call of Duty: Modern Warfare. Ba, wszystko wskazuje na to, że Activision jest bardzo zdesperowane, aby przyciągnąć do Cold War możliwie jak największą ilość nowych graczy oraz miłośników ostatniej odsłony cyklu – tak bardzo, że gracze zaczęli narzekać na irytujące reklamy.Call of Duty: Modern Warfare – gracze narzekają na irytujące reklamy Cold WarJak podaje serwis Game Rant, coraz więcej użytkowników bawiących się regularnie w Call of Duty: Modern Warfare narzeka na natarczywe materiały promocyjne najnowszej odsłony, które pojawiają się chociażby na ekranach ładowania. To jednak dopiero początek. Znacznie mniej ciekawa sytuacja tyczy się bowiem przepustki bitewnej, której zakup praktycznie nie opłaca się w przypadku, gdy zamierzamy grać w Modern Warfare. Przedmioty zdobywane w kolejnych poziomach przepustki możemy wykorzystać wyłącznie w Call of Duty: Black Ops – Cold War lub w Warzone. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Przypomnijmy, że Call of Duty: Modern Warfare zadebiutowało 25 października 2019 roku na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Call of Duty: Black Ops – Cold War zadebiutowało z kolei 13 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!