Reżyser God of War jest podekscytowany możliwościami nowej generacji

Mikołaj Ciesielski
2020/08/07 12:25
5
0

Cory Barlog przyznał, że nie może doczekać się tego, co studio Sony Santa Monica będzie w stanie zrobić z marką God of War na PlayStation 5.

Ostatnia odsłona serii God of War to bez wątpienia jedna z najlepszych gier obecnej generacji konsol i pozycja obowiązkowa dla każdego posiadacza PlayStation 4. Nic więc dziwnego, że w sieci cyklicznie pojawiają się plotki, dotyczące rzekomej zapowiedzi kontynuacji przygód Kratosa i Atreusa. Jakiś czas temu do nieoficjalnych informacji postanowił odnieść się reżyser God of War, Cory Barlog, który za pośrednictwem Twittera wyśmiał pojawiające się w sieci doniesienia o rzekomej zapowiedzi kolejnej odsłony popularnej serii, co szybko ucięło wszelkie spekulacje. Nie oznacza to jednak, że studio nie pracuje nad wspomnianą produkcją. Barlog poinformował, że nie możecie doczekać się, aż zobaczy co ekipa Sony Santa Monica będzie w stanie zrobić z marką God of War na PlayStation 5.

Reżyser God of War jest podekscytowany możliwościami nowej generacji

GramTV przedstawia:

Zarówno Sony, jak i Microsoft chwalą swoje nowe konsole za krótki czas wczytywania. Barlog również zauważa, że to właśnie ten element jest jednym z najjaśniejszych punktów nowej generacji. Reżyser God of War twierdzi, że każdy ekran wczytywania, z którym musi zmierzyć się gracz, znacząco wybija go z rytmu i nie pozwala skupić się w pełni na opowiadanej historii. To właśnie dlatego twórcy w przypadku ostatniej odsłony God of War ukryli ekrany ładowania w różnego rodzaju animacjach.

Barlog poinformował, że jest niezwykle podekscytowany nadejściem nowej generacji konsol. Deweloper przyznał, że studio Sony Santa Monica ma w zanadrzu wiele wspaniałych rzeczy, które będzie chciało zaprezentować fanom w przyszłości. Niestety na ten moment nie wiemy, co twórca gry miał dokładnie na myśli.

Reżyser God of War przyznał również, że mimo swojej ekscytacji związanej z premierą nowych konsol, doskonale zdaje sobie sprawę, że minie kilka lat, zanim programiści w pełni opanują nowe sprzęty i nauczą się w pełni wykorzystywać ich potencjał. Wierzymy jednak, że studio Sony Santa Monica szybko zaznajomi się ze strukturą PlayStation 5, a kolejna odsłona God of War przyniesie nam co najmniej tyle frajdy co ostatnie przygody Kratosa i Atreusa.

Przypomnijmy, że God of War zadebiutował w 2018 roku. Produkcja jest tytułem ekskluzywnym dla konsoli PlayStation 4. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii, na temat dzieła studia Sony Santa Monica, to zapraszamy do recenzji gry.

Komentarze
5
Headbangerr
Gramowicz
07/08/2020 17:47
Kash28 napisał:

Zaskakująco obszernie się rozpisałeś, jak na odpowiedź na moje jedno zdawkowe stwierdzenie, z którego nie da się zbyt wiele wywnioskować ;) Rzuciłeś masę technicznych detali, które zapewne miały mi coś udowodnić, tylko co? I po co? XD 

Khalid
Gramowicz
07/08/2020 16:11
Kash28 napisał:

Uwielbiam takie komentarze. Konsole spokojnie udźwigną 4k z 60fps... Taki Rtx 2060 który ma raptem 6.4 tf mocy pozwala na srednio 45fps @4k z wszystkim na maxa i to dane sprzed dwóch lat gdzie sam jestem właścicielem takiej grafy i obecnie dzięki poprawie sterowników ma się około 50fps. To też x series x który ma prawie 2x tyle mocy czy też ps5 mające o około 80% mocy więcej z palcem w .... Pozwoli na 4k z 60fps. W dodatku nasz Wiedźmin 3 na Ps4 (1,84 tf) w fullhd ustawienia medium/high  dropy ponizej 30fps. Rtx 2060(6.4 tf) 4k wszystko ultra i praktycznie brak drop ponizej 45fps z wlaczonym hairworksem na wszystkim co się da, a przez 99% czasu 55fps. 2x więcej klatek nie wymaga 2x wiecej mocy obliczeniowej tak samo jak 4k nie wymaga 4x wiekszej mocy obliczeniowej GPU. Przeglądając Gpu check mozna dojsc do wniosku że 4k w stosunku do fullhd zmniejsza wydajność o około 55%. Czyli zamiast 100fps mamy 45. Praktycznie na każdym w miarę nowym GPU. Są takie gdzie spadek mniejszy lub większy.

Człowieku coś ty tu teraz napisał. Zastanowiłeś się nad tym chociaż przez chwilę ?

Shu
Gramowicz
07/08/2020 16:10
Kash28 napisał:

Uwielbiam takie komentarze. Konsole spokojnie udźwigną 4k z 60fps... Taki Rtx 2060 który ma raptem 6.4 tf mocy pozwala na srednio 45fps @4k z wszystkim na maxa i to dane sprzed dwóch lat gdzie sam jestem właścicielem takiej grafy i obecnie dzięki poprawie sterowników ma się około 50fps. To też x series x który ma prawie 2x tyle mocy czy też ps5 mające o około 80% mocy więcej z palcem w .... Pozwoli na 4k z 60fps. W dodatku nasz Wiedźmin 3 na Ps4 (1,84 tf) w fullhd ustawienia medium/high  dropy ponizej 30fps. Rtx 2060(6.4 tf) 4k wszystko ultra i praktycznie brak drop ponizej 45fps z wlaczonym hairworksem na wszystkim co się da, a przez 99% czasu 55fps. 2x więcej klatek nie wymaga 2x wiecej mocy obliczeniowej tak samo jak 4k nie wymaga 4x wiekszej mocy obliczeniowej GPU. Przeglądając Gpu check mozna dojsc do wniosku że 4k w stosunku do fullhd zmniejsza wydajność o około 55%. Czyli zamiast 100fps mamy 45. Praktycznie na każdym w miarę nowym GPU. Są takie gdzie spadek mniejszy lub większy.

Nie wiem w co ty grasz, że masz takie wyniki, ale ja np. z 2080TI na pokładzie w niewielu grach jestem w stanie osiągnąć 60fps przy 4k. Dla przykładu - ostatnio gram w AC: Odyssey i tylko momentami udaje się wyciągnąć 60fps - średnia to jakieś 43. W RDR2 na max ustawieniach dopiero na fullHD wyciągam koło 60. Ba, nawet leciwe GTA V nie jest w stanie utrzymać 60fps w 4k. 




Trwa Wczytywanie