Polska bijatyka Hellish Quart zachwyca na pierwszym zwiastunie
Radosław Krajewski
2020/07/20 14:18
8
0
Studio Kubold udostępniło zwiastun swojej nadchodzącej gry, w której weźmiemy udział w pojedynkach szermierczych.
Jeżeli myśleliście, że gatunek bijatyk już niczym was nie zaskoczy, to byliście w błędzie. Jednoosobowe studio Kubold prowadzone przez Jakuba Kisiela tworzy nietypową grę, w której szybkie, dynamiczne starcia z efektownymi kombosami zostały zastąpione przez niemniej widowiskowe, ale taktyczne pojedynki na szable. W Hellish Quart będziemy toczyć starcia jeden na jednego. Gra ma stawiać na ukazanie realistycznych pojedynków, gdzie o wygranej lub przegranej będą decydować pojedyncze uderzenia. Poza szablą będziemy walczyć rapierem oraz pałaszem.
Produkcja stawia mocny nacisk na motion capture, dzięki czemu wojownicy będą poruszać się w naturalny i wiarygodny sposób. W sesjach brali udział zawodowi szermierze, dbający o jak najwierniejsze oddanie zachowania postaci w grze. Równie ważna będzie fizyka, odpowiadająca za obliczenia obrażeń w czasie rzeczywistym. Te zadamy pod czterema różnymi kątami. Nie zabraknie również ataków specjalnych oraz kombosów, mogących przeważyć szalę na naszą korzyść. Aby nieco ułatwić rozgrywkę, stojący nieruchomo wojownik będzie automatycznie blokować podstawowe ataki przeciwnika. Jednak aby odnieść zwycięstwo, niezbędne będzie wyczucie czasu, technika, szybkość i spryt.
GramTV przedstawia:
W Hellish Quart przyjdzie nam stoczyć pojedynki w XVII-wiecznej Rzeczpospolitej. Do wyboru otrzymamy szeroki wybór bohaterów: od zaporoskich Kozaków, przez polskich huzarów, krymskich Tatarów, szwedzkich rajtarów, aż po tureckich janczarów i francuskich muszkieterów. W utrzymaniu historycznej wiarygodności pomogą skany replik ubrań z tamtego okresu.
Gra ma już swoją kartę w sklepie Steam, gdzie możemy przeczytać, że w pełnej wersji tytułu otrzymamy 12 zróżnicowanych postaci i aren, 6 poziomów trudności, trzy tryby rozgrywki (arcade, lokalne pojedynki między graczami i fabularną historię) oraz oryginalną ścieżkę dźwiękową. Hellish Quart trafi najpierw do wczesnego dostępu. Producent nie ujawnił, kiedy gra trafi do sprzedaży.
Wygląda to jak primaaprilisowy żart na temat Soul Edge robionego w Polsce.
Blutoniumboy
Gramowicz
20/07/2020 21:24
Nawet fatality jest
Usunięty
Usunięty
20/07/2020 20:50
Czekam na Was pany developery, aż zrobicie sami swoje gry, ogarniecie zajebiste modele i niesamowite animacje. A nie, bo lepiej siedzieć na dupie i narzekać, że ktoś się stara zrobić coś nowatorskiego. Jeezas, Polacy to zawsze narzekają. Zamiast pochwalić typa, że się stara to hejt. Dajcie spokój. Takie gry aż cieszą serce. A nie nowe kolodudi czy inne srojtnajty.
MisticGohan_MODED
Gramowicz
20/07/2020 17:39
Bijatyką bym tego nie nazwał... poza tym wygląda koszmarnie :P
wolff01
Gramowicz
20/07/2020 16:58
No fakt. Pomysł fajny, ale pachnie indykiem którego kupi może garstka ludzi na Steamie. Więc bym sie tak nie zachwycał...
seba93DJ
Gramowicz
20/07/2020 15:41
Izik napisał:
Zachwyca? Przecież te modele postaci to jest jakiś dramat na kółkach.
Na tym portalu to byte crapa pokażą a ci piszą że zachwyca , żenada
dariuszp
Gramowicz
20/07/2020 15:41
Animacja i walka są ważniejsze. Modele, wyrazy twarzy i tego typu rzeczy można podrasować w dowolnym momencie.
Izik
Gramowicz
20/07/2020 14:48
Zachwyca? Przecież te modele postaci to jest jakiś dramat na kółkach.