Star Wars: Squadrons z masą nowych szczegółów; lista statków i inne informacje

Maria Wawrzyniak
2020/07/16 20:35

Przedstawiciele firmy Electronic Arts postanowili odkryć kolejne karty i podzielili się nowymi szczegółami na temat gry Star Wars: Squadrons.

Na łamach oficjalnej strony internetowej firmy Electronic Arts pojawił się (podajemy za serwisem GamesRadar) obszerny artykuł zawierający mnóstwo nowych informacji na temat zapowiedzianego jakiś czas temu Star Wars: Squadrons, czyli pierwszoosobowej strzelanki kosmicznej na licencji kultowych Gwiezdnych wojen. Dowiedzieliśmy się przede wszystkim konkretów odnośnie statków, które będą dostępne w grze – twórcy przyznali na samym początku, że ich największym priorytetem jest zachowanie klimatu pierwszej trylogii, stąd wszystkie kokpity są projektowane zgodnie z założeniami tego, jak widziano futurystyczne technologie w latach 70. ubiegłego wieku. Zaznaczono przy tym (po raz kolejny), że gracze będą mieli możliwość wyłączenia wszystkich elementów interfejsu – wówczas będą polegać wyłącznie na wskaźnikach kokpitu.Star Wars: Squadrons z masą nowych szczegółów; lista statków i inne informacje

Jeśli chodzi o wspomniane statki, Star Wars: Squadrons zaoferuje łącznie cztery klasy statków. Pierwsza z wymienionych to myśliwce, które będą najbardziej zbalansowane, dobre w ataku i jednocześnie wytrzymałe, aczkolwiek nie będą specjalizować się w niczym konkretnym w imię zasady coś za coś. Następnie mamy bombowce – maszyny, choć niezwykle powolne, tak charakteryzujące się za to potężnym uzbrojeniem i bardzo mocnym pancerzem. Trzecią klasą są statki przechwytujące. Tymi będziemy najczęściej walczyć z innymi mniejszymi statkami; choć ich pancerze są znacznie słabsze od pancerzy pozostałych klas, tak nadrabiają dużą prędkością i wysokim poziomem manewrowości. Na koniec mamy statki wsparcia, czyli maszyny służące do naprawy oraz uzupełniania zapasów amunicji oraz innych zasobów.

GramTV przedstawia:

Każdy statek wyposażony będzie w broń główną, dwa typy wyposażenia specjalnego oraz środki służące do obrony. Sterowanie ma być uniwersalne dla wszystkich modeli, dzięki czemu przesiadka z jednego na drugi nie będzie problemem. Otrzymamy też system zarządzania zasilaniem w dwóch wersjach: uproszczonej oraz zaawansowanej. Druga pozwoli na całkowitą kontrolę – będziemy więc samodzielnie decydować o każdym szczególe, w tym chociażby o podzieleniu energii pomiędzy różnymi elementami statku. Tarcze mają regenerować się samodzielnie, aczkolwiek w momencie uszkodzenia kadłuba zostaniemy zmuszeni do skorzystania z jednostki wsparcia (ewentualnie do powrotu na pokład statku flagowego). Statki bez tarcz będą miały możliwość natychmiastowego przekierowania swojej energii z silników do laserów i odwrotnie.

Potwierdzone statki oraz klasy

  • T-65B X-Wing (myśliwiec)
  • BTL-A4 Y-Wing (bombowiec)
  • RZ-1 A-Wing (statek przechwytujący)
  • UT-60D U-Wing (statek wsparcia)
  • TIE/LN (myśliwiec)
  • TIE/SA (bombowiec)
  • TIE/IN Interceptor (statek przechwytujący)
  • TIE/RP Reaper (statek wsparcia)

Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Star Wars: Squadrons zadebiutuje 2 października 2020 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Komentarze
0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!